Alla inlägg den 28 april 2010

Av Linda Johansson - 28 april 2010 12:56

Jag är på TOPPEN humör idag , i morse vid 08.00 tiden ungefär ringer telefonen & väcker mej , i vanliga fall brukar jag INTE alls gilla att bli väckt men idag när telefonen ringde var det MIN älskade dotter som ringde & jag var så OTROLIGT glad att höra den lilla, lilla rösten det värmer i hela min kropp & själ !

Min fantastiska UNDERBARA lila dotter !

Det var VERKLIGEN något speciellt att vakna till så som jag saknar dej !

Men snart är du hemma igen älskling   

 

Sen så VET jag att ikväll kommer det bli RIKIGT roligt !

Melle & jag ska sitta hemma hos henne & dricka lite & dunka musik med hennes högtalare , sen bär det av till Khama för att sjunga lite Kareoke !

Kommer bli RIKIGT skojj , dock är jag INTE nå bra alls på att sjunga , men vad gör det när man har roligt ?dom får väl hålla för öronen då ! HÖHÖ !

Efter Kharma så vet jag vart jag kommer hamna HÖHÖ & det är INTE hemma iaf

  

Svårt att låta bli det är allt jag kan säga !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards