Alla inlägg den 14 april 2010

Av Linda Johansson - 14 april 2010 20:54

Jahapp ! Kom nyss hemifrån Melle , hittade lite kläder endå men det vart mest lite slit & släng kläder men jag ÄLSKAR sånt , bara gå hemma & mysa i !

Satt & snackade lite grann planerade lite inför helgen , jag lånade lite kläder av Marielle bland annat ett par röda Jeans är ute efter ett par lika dana själv

men GÄRNA blåa men röda är snygga också ! (Ja jag har lite konstig stil jag vet jag klär mej i sånt som är bekvämt & snyggt MIN stil)

Kom nyss hem till mamma så nu blir det soff läga för min del !

Drömma lite drömmar om "honom"

Natti Natti !

 

Av Linda Johansson - 14 april 2010 15:02

Lika underbart fint väder ute idag som resten av  veckan !

Jag känner på en gång att jag mår MYCKET bättre när man får känna lite värme

Jag HOPPAS att det kommer fler fina dagar , gärna mer värme !

Jag har precis komma innanför dörren hos mamma & pappa

Knatade ner på stan till 11.00 hade möte med min handläggare på Miroi

Snackade lite om jobb & lite grann om allt annat hon är härlig den där tjejen !

Efter det gick jag direkt till mormor för att hälsa på lite grann , efter en stund kom mammi vi käkade lite grann sen gick vi hem hämtade Ludde & gick ner på stan för att käka en varsin glass ! Satt där ute i solen en stund innan vi gick vidare på en promenad med Ludde HÄRLIGT , HÄRLIGT , HÄRLIGT väder !

Så nu sitter jag här & bloggar inväntar ett mess ifrån Melle ska dit senare idag / kväll för att låna kläder av henne som jag kan ha i helgen !

Stannar väl ett tag där snackar lite skit med henne !

 

hare gött allihopa & käka MASSA glass & njut av den UNDERBARA solen !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards