Alla inlägg den 23 april 2010

Av Linda Johansson - 23 april 2010 20:51

Hallå på er underbara individer !

Nu har jag fixat min dator ! Så jag är RIKIGT , RIKTIGT glad nu !

ÄNTLIGEN men internet krånglar lite grann men det är för att dongeln är traskig jag ska ringa till 3 till veckan & säga att jag behöver en ny !

 

Nea ligger & sover det har hon gjort ett bra tag nu !

Jag ska snart lägga mej jag med finns ingenting att vara vaken för !

Sen ska vi upp tidigt i morgon också för vi ska åka till Ekerö med mamma handla lite ciggaretter & alkohol ! Jajjjemään !

Äta smörgås bord på vägen hem blir säkert nån drink på båten men jag har jue Nea med mig så det blir bara en isåfall !

Ne nu blir det sängen för min del !

 

If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man

Av Linda Johansson - 23 april 2010 12:49

Jag tänkte bara lägga in ett snabbt inlägg & berätta att jag lever

Men det är SKIT trökigt utan dator ! Får se om man kanske kan fixa det idag !

Ska ner till datametropolen & kolla om dom kan laga min sladd !

Så nu får ni hålla tummarna för det !

Annars då ? Jo packar & donar men allt med packningen är nästan klart så nu är det RIKIGT jävla tråkigt hemma !Men det kommer bli bättre iaf !

Sen har Nea börjat vara ute själv också men hon får bara vara på baksidan av huset eller framsidan eller nere vid skogen & det vet hon om !

Hon är JÄTTE duktig & går ingen annan stans

Så har hon grann tjejen Felica att leka med också så dom brukar springa in & ut hos mej eller hos Jennifer Felicas mamma ! Så det är skönt så vi båda kan hålla koll på dom små när dom är ute & leker !

Så när Nea har varit ute & lekt dom här dagarna så har jag fått ganska mycket gjort & det är skönt ! Felica kom & väckte Nea i morse kl 10.00 sen åt hon lite frukost sen sprang dom ut & var ute i nån timme !

Så kunde jag passa på att göra mej klar under tiden !

Det finns inte så mycker mer att skriva om just nu det står stilla faktiskt !

Men jag HOPPAS på att dom kan fixa min sladd så jag får ordning på datorn snart det SUGER att vara ensam på kvällarna när Nea somnat & BARA kolla på TV , då skulle jag vilja sitta vid datorn & vara social men vi får se !

Ha det så bra så länge nu allihopa !

 

Jag tänker iaf på dej ! Sen spelar det INGEN roll hur situationen ser ut !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards