Alla inlägg den 9 april 2010

Av Linda Johansson - 9 april 2010 17:26

  Hejj mina trogna kära blogg läsare ! Jag är jätte ledsen att jag inte kan upptadera min blogg så ofta nu för tiden , att det går så långt imellan gångerna ! Men som sagt var jag har inte haft råd att köpa något nytt batteri eller någon ny laddare till datorn än !

Jag har haft andra saker att köpa som jag måste sätta prio på först till den nya lägenheten , men jag lovar att jag ska fixa datorn VÄDIGT snart så ni har något att läsa & underhålla er med om ni har tråkigt !



Ja vad har hänt den sista tiden då ?

Jag har som sagt var köpt lite nya grejer till lägeheten , en tv-bänk & ett rumsbord & ett nytt köksbord ett mindre än det jag har nu !

Ska köpa en säng också men det får vänta tills jag flyttar in så jag vet om jag ska ha en 140 säng eller om jag kan ha en 160 svårt att få tag i 140 sängar nu

Dom är tydligen inte så aktuell längre ! Men om det blir en 140 säng så kommer jag köpa en madrass som kommer stå på ben försöka göra det snyggt iaf helst vill jag jue ha en sängstomme men det beror på om en 160 får plats i mitt vardagsrum !

Sen ska jag kika ut tapeter åt vardagsrummet & Neas rum också jag vet jue på ett ungefär vad jag ska ha för tapeter i vardagsrummet & Nea vill ha rosa tapeter i sitt rum ! Så vi får se vad det blir !

Annars har jag små packat lite grann , måste få tag i lite flytt kartonger bara

har 5st men dom kommer man inte så långt med !

Sen i Tisdags var jag & pappa till toppen & slänge en MASSA skräp ifrån skrubben & ur förrådet nerer i källaren !

Vi fick åka 3 JÄVLA vändor , fyfan vad man samlar på sig en MASSA skit !

Det är det BÄSTA med att flytta att man får bort en massa skit som bara ligger & tar plats så nu har man lite mindre saker att ta med till flytten iaf   


Nea var också JÄTTE duktig & slänga skräp hon har varit ledig ifrån dagis den här veckan pga att hon har varit RIKIGT dålig i magen !

Men på måndag ska hon iaf gå för hon är bättre nu som tur är !

Men så hände det en liten olycka på tippen när vi skulle gå ner för en järntrappa jag & Nea för att slänga skräp gamla hår spraysburkar & skit

Så ramlade Nea ifrån trappan & slog i huvudet & efter det så ville hon inte vara med längre hon orkade inte , så jag var VÄLDIGT orolig där ett tag att hon hade fått hjärnskakning men hon klarade sig ifrån det som tur var !

Olyckor händer så ofta lilla gumman jag vet inte HUR många gånger hon har ramlat ner ifrån trappor eller sängar sen hon föddes !

Ett under att hon inte gjort sig RIKIGT illa !


Nu är det BARA ca 3 veckor kvar innan det är dax för att byta bostad !

Jag HOPPAS att vi kommer att trivas där också !

Bara jag får iordning allt med möbler & tapeter så kommer vi nog att trivas !

Till veckan när Nea åker till Danne igen så ska jag ut & ragga kartonger så jag kan börja plocka ner lite böcker & skit man inte andvänder böckerna vill jag ha kvar men jag kommer inte ta in dom i lägenheten för dom kommer inte få plats

så dom åker ner i förrådet dom också !  


Är det någon som är intresserad av att köpa en snygg obehandlad TV-bänk för 300 kr finns ute på blocket så skickar jag över adressen om ni är intresserad ?



Nu får ni fått lite upptaderingar iaf jag hoppas att ni nöjer er med det här ett tag för det är allt jag har att erbjuda just nu !

På återssende snart hoppas jag !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards