Alla inlägg den 13 april 2010

Av Linda Johansson - 13 april 2010 09:50

Finns INGET härligare än att vakna när solen lyser in i ögonen på än   

Nu kan man nästan börja hoppats på att våren ÄNTLIGEN är här på riktigt

Jag tog med mej Ludde (Hunden) ner på stan  för att möta upp Melle & Mats  för att köpa en glass & gassa i solen på statstrappan !

Var RIKIGT härligt det , satt där i ca 2½ - 3 timmar & snackade skit

          Men efter 19.00 så blev det lite kallt så Ludde & jag knatade hemåt !

         Sov hos mamma & pappa inatt orkade inte åka hem igår la mej i soffan tillsammans med mamma & kollade på TV men jag måste ha somnat ganska snabbt för jag missade filmen vi kollade på !


Idag då ?

Jag ska strax gå ut med Ludde så han får göra sitt en andra gång !

Sen så klart kolla på "Våra bästa är" !

Invänta mamma som slutar 12.30 för att skjussa hem mej Ånyo (Loppis) kommer & hämtar lite möbler hos mej idag kl 14.00 så man lär väl vara hemma tills dess då ! Ska bli skönt att bli av med lite skit men tomt blir det hemma !  Blir så illa tvungen att sätta ihop mitt nya köksbord jag köpt på IKEA endå eftersom Ånyo tar med sig mitt gamla idag !

Man måste jue ha någonstans att käka på !

Mer än så har jag inte planerat för dagen ! Blir nog att jag drar igång dammsugaren en sväng efter dom hämtat möblerna ! Men det är svårt att dammsuga när det står STORA katronger med möbler i på golvet , påsar & katronger med grejer i som jag redan packat !

Men lite kan man dra av iaf   

Nej nu väntar Ludde på att få gå ut så det är väl dax att röra på sig nu då !

En liten upptadering idag iaf pappa ska försöka fixa laddaren då kan jag börja andvända datorn igen HOPPAS jag på !

Så får jag  köpa ett batteri när jag har råd någong gång efter sommaren kanske men jag klarar mej med laddaren tills dess !

Hare göttans allihopa & njut av den UNDERBARA solen   

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards