Direktlänk till inlägg 22 september 2010

What a day !

Av Linda Johansson - 22 september 2010 18:19


Hämtade Nea på dagis 14.00 som vanligt knatade ner på stan , fikade på marangoni sen vidare ner emot stan kikade lite , sen in på bibblan , sen hem till kusin Marcus och hämtade lite grejer som jag glömt kvar där , sen knarade jag och Nea hem igen ! Snacka om att jag var DÖÖÖ trött i benen jag brukar inte ha nå problem med att gå mycket , men idag kändes det verkligen !

Det beror nog på förkylningen som VÄGRAR att ge med sig !

Nea hade ont i lilltån sa hon det var det enda hón klagade om hon är SÅÅÅ duktig min lilla kråkunge !

Hon är liten och har korta ben men hon kan VERKLIGEN gå för hon är van med att gå mycket eftersom jag inte har någon bil !

När vi gick hemåt ifrån stan så kändes det som om vi aldrig skulle komma hem

men hem kom vi :-D

 

Mamma var här nyss och lämnade ett par svarta byxor hon sytt upp åt mej  och en svart kavaj som jag ska ha på Fredag när det är begravning ! Så tog hon med sig en vit skjorta som hon skulle tvätta och stryka åt mej

Men hon har precis åkt och nu är det lungt , Nea sitter i soffan och kollar på TV och äter smörgås sen blir det kväller som vanligt kl 19.30

kl 20.00 ska jag kolla på Idol så klart sen börjar det nån ny komedi serie med en massa komiker ikväll som heter "Välkommen åter" som jag också ska se

Sen blir det att stupa i sängen

halsen börjar göra sig påmind igen måtte det INTE bli sämre nu !

hostar gör jag PRECIS HELA tiden host medicinen hjälper inte ett dugg så det är ingen idé att ta den tycker jag isåfall bara till kvällen !


Ne har inte så mycket intressant att skriva idag faktiskt !

Saknar en viss persons sällskap just nu känner jag , men endå inte !

Ibland så tänker man för mycket det är inte bra !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards