Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Linda Johansson - 4 maj 2010 20:55

Jajjemään , nu är jag ÄNTLIGEN klar med min gamla lägenhet !

Är så otroligt skönt att veta att man kan börja lägga mer energi på min nya lägenhet nu !

Jag trivs men det känns konstigt att stå ute på balkongen & se dörren till min gamla lägenet (Men , men där bor jue jag?)

Jag ska tapetsera om i vardagsrummet & i Neas rum sen också det skulle Allokton stå för & det är SKIT bra för då kan jag köpa tapeter till hallen & köket istället vilket blir MYCKET billigare !


Men nu är jag så TRÖTT så jag känner att jag BARA vill lägga mej ner & dö en stund så illa är det faktiskt , jag fick ta ALL städning själv idag i gamla lägenheten för mamma & jag började bråka så jag stod där ensam

Men som tur var så kom Melle & hjälpte mej köra över lite kartonger & skit som vi inte körde över igår till min nya lägenhet (Själv har man jue inte bil)

 

Det får bli ett snabbt inlägg ikväll för jag har så ONT i hela min kropp nu

Idag var värre än igår , igår skadade jag när jag la mej i sängen då hade jag hållt på sen 07.00 till 23.00 på kvällen nästan helt utan stopp !

Nu har Nea somnat så jag tänkte ta mej ett varmt skumbad & sen lägga mej i soffan & kolla på TV eller någonting sånt !

Imorgon ska Melle & jag köra lite skräp & katronger till återvinningen så man blir av med det också !


Natti Natti !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards