Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Linda Johansson - 22 maj 2010 11:36

Vet ni vad jag ska göra ikväll ? Ne klart ni inte vet det :-D

Jag sökte jue för ett tag sen i vintras jobb på Mulligans puben nere på stan

Men har inte hört något alls av dom efter det , dom tog mitt namn & nummer

bara sen var det inte så mycket mer ! Hade gett upp hoppet där hos dom ett tag

Men så ringde dom IGÅR & frågade om jag ville jobba hos dom idag mellan 18.00 - 01.00 jag blev SJUKT chockad jag trodde ALDRIG dom skulle ringa

& dessutom en PUB det är jue RIKIGT rolig med en massa fulla människor som gör bort sig så slipper det vara jag som gör bort mej jämt :-D

Men jag skulle börja med att plocka disk & servera så jag kommer inte att få göra drinkar men jag HOPPAS på om dom är nöjd med mej & vill ha mej kvar så hoppas jag att jag kan få lära mig att göra någon drink & stå i baren också !

 

Men just nu är jag så SJUKT nervös .... men det ska nog gå bra !

Jag klarade jue att komma in i rena helvetet (Om man får säga så)

Monroés helt oerfaren & får börja en vecka när det är Melodifestivalen

& det är SJUKT mycket folk & körigt !

men jag klarade det bra dom var JÄTTE nöjda med mej så jag ska väl klara av det här också , det viktigaste är igentligen att man är posetiv & bemöter folk bra med ett leendé på läpparna !

& det har jag absolut INGA problem med jag ÄLSKAR att täffa nytt folk !

 

Så det är det jag ska göra ikväll ... HELT UNDERBART om jag klarar det här & får börja jobba extra där ... !

Jag behöver ett jobb nu , jag har gått hemma alldeles föööör länge nu !

Ni får hålla tummarna för mej ikväll :-D

Tänka på mej att det går bra !

 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards