Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Linda Johansson - 19 maj 2010 17:37

Trökigt att det ska regna nu när vi ÄNTLIGEN har fått lite värme !

Nea & jag har inte gjort så mycket idag , hämtade henne på dagis 14.00

Gick över till Felica & kollade om hon var hemma vilket hon inte var tråkigt nog , gick hem en liten stund ... Men bestämde oss för att ta ut Neas Cykel så hon fick öva på att cykla utan stödhjul !

Vi tog 3 varv runt om i området ... Det var RIKIGT vingligt men oftast gick det bra hon behöver bara träna lite mer så kommer det där att gå !

Men hon har absolut NOLL tålamod , Jag får ta på mej MYCKET av det eftersom mitt tålamod inte alls är nå bra !

Hon bestämde sig för att hon INTE alls ville lära sig att cykla ... men det är jag som bestämmer så hon har INTE mycket att säga till om där ;-D

Hon måste lära sig att cykla innan hon börjar skolan , annars får hon väl höra en massa elaka komentarer ifrån andra barn ... man VET jue hur barn brukar bete sig emot andra !

 

När vi kom in åt vi lite mellanmål framför TVn , efter det slängde vi på en film

& nu sitter Nea & spelar Nintendo Wii för fullt men hon har svårt att styra pilen

Blir snart lite kvällsmat & mys framför TVn innan det är lägg dax

HOPPAS på bättre värder imorgon så man kan vara ute lite mer än vad vi har varit idag ... Så hoppas jag att Felica kan vara hemma imorgon så Nea har någon att leka med , tråkigt att det bara finns en tjej här i omårdet som hon kan leka med ... jag börjar fundera lite smått på att låta henne springa ner till Killingen som ligger en liten bit härifrån men endå nära !

För där finns det fler barn att leka med , så slipper hon känna sig så ensam när Felica inte är hemma !

 

Ne dax att göra lite mat sen blir det mys framför TVn en stund !

PHÖSS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards