Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Linda Johansson - 8 maj 2010 17:07

Ja , då var det Lördag kväll då .... veckorna går så fort så man hinner knappt med alls ... men den här veckan har jag faktiskt inte träffat Nea så mycket som jag skulle vilja göra ! Men det är mycket pga flytten som jag har behövt haft barnvakt till Nea ... Näst nästa vecka när hon kommer hem igen så kommer jag ha ALL tid i världen åt min FANTASTISKA lilla tjej   


Vi ska ha som sagt var myskväll ikväll BARA Nea & jag ro om varandra & bara ha det mysigt för nu är det bara söndagen kvar sen åker hon igen !

Men jag är så SJUKT trött idag vart en liten oplanerad utgång igår kväll när Nea endå var hos mamma & pappa dom hade lovat henne att hon skulle få vara hos dom i helgen eftersom dom inte kunde ha henne idag pga at dom har Emma så fick hon vara där igår kväll istället !

Så Tina jag & Timmie tog bilen till stan igår & hamnade hos Marcus

trevligt där sen blev det 8an efter det & sen efterfest hos Mats

Så Tina & jag knatade hemåt runt 05.00 i morse fulla & glada !

Vaknade väl runt 13.00 tiden när mamma kom med Nea , men jag somnade av en stund i sängen igen medans Nea lekte i sitt rum , hon är så DUKTIG hon förstår att mamma är trött ibland !


Jag har precis plockat ihop lite oreda här speciellt i Neas rum .. Sen ska vi byta åt kanin kräket innan det blir en lugn kväll resten av kvällen !

Ta hant om varandra !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards