Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Linda Johansson - 17 maj 2010 20:16

ÄNTLIGEN är min lilla prinsessa hemma igen så som jag har saknat dej den här veckan det är INTE klokt !

Nu ligger hon i sängen & håller på att somna ... trött liten skruttis !

Det har varit en UNDERBAR dag idag kan jag säga !

 

Hämta Nea kl 14.00 busade lite & sprang iväg när jag kom , men sen så var hon JÄTTE glad att vara hemma igen , hon hade saknat mej sa hon lill hjärtat !

Vi hämtade upp henne i Biucken mamma & pappa & jag !

Åkte ner till torget för att få i oss lite mat i magen , Nea fick dela strips med mamma eftersom hon säkert redan ätit hos sin pappa !

HÄRLIGT att kunna sitta ute i solen & äta maten , vem vill sitta inne en sån här UNDERBAR dag som det har varit idag !

Åkte vidare för att hämta Ludde som också skulle följa med & åka lite cab

Svängde förbi Sibylla & köpe en varsin mjukglass ( Första för i år)

Åkte vidare på stan några varv .... innan vi åkte ut till Trebo för att dricka lite kaffe ... Åkte runt lite till innan Nea & jag sprang in på Willys & handlade lite mat & grejer med oss hem ...

Sen skjussade ma & pa hem oss skönt att vara hemma igen !

Men det var HELT UNDERBART att sitta & åka i cab en sån här dag !

Kvälls fikade lite när vi kom hem , eller ja Nea gjorde det ...

Vi var ute & åkte i 3 timmar i Biucken , var LÄÄÄNGE sen man åkte i den nu

Men det lär väl bli MYCKET , MYCKET mer i sommar när man ska åka på alla Crusingar som finns överallt !

Mer har vi inte gjort idag men GUD så trött jag är endå ... man blir faktiskt trött efter en dag ute i solen , men mysigt trött på nå sätt !

 

Nu ska jag vänta på att lillan somnat sen ska jag koka lite ägg & göra mej en äggsmörsgås med TOOOOOK mycket citronmajonäs på !

& ett STORT glas O´boy !

Kolla om det finns nå bra på TVn annars slänger jag kanske på en film en stund

Imorgon är det dagis & en ny dag ... pappa ska hjälpa mej ner med lite skit i förrådet som står uppe i lägenheten nu som bara tar plats !

Sen ska jag höra med han om han kan fixa punkan på Neas cykel också

Så hon kan börja cykla nu till sommaren !

GODNATT SOV GOTT !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards