Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Linda Johansson - 1 augusti 2010 09:47

Godmorgon !

Snart slut på helgen imorgon börjar allvaret igen !

Nu är det BARA 10 dagar kvar på jobbet , sen så är det över ! Som jag längtar till v.32 på fredag nör man cyklar hem & man behöver inte gå upp igen på måndag , då ska jag VERKLIGEN passa på att hitta på något tillsammans med Nea jag sitter & funderar på vad man ska kunna hitta på för något !

Jag har inte gjort någonting med henne i sommar för jag har jobbat i snart 8 veckor 2 månader & jag har knappt träffat Nea !

Det känns JÄTTE jobbigt , så nu har hon varit borta i 14 dagar också !

Men det kommer att bli bättre , vardagen kommer att komma tillbaka snart

(Våran vardag) med dagis & allt vad det innebär !

Nea har inte gått på dagis på hela sommaren nu !

Men man ska inte klaga jag hade tur att få ett jobb när jag inte trodde att jag skulle få jobba något i sommar utan bara gå hemma & leva fattigt som vanligt !

Det enda jag tycker är jobbigt med jobbet är att jag KNAPPT träffat Nea något , vi är jue så van att vara tillsammans HELA tiden när hon är hemma !

Det är INTE ofta jag lämnar bort henne veckan jag har henne , utan vi är tillsammans 24/7 så dom här veckorna har varit jobbiga för mej !

När man inte är van !

 

Men jag ska göra ett sista ryck & jobba dom här 10 dagarna som är kvar !

Dock kommer jag att få cykla som en took hela dagarna !

Eftersom mina ställen jag städar på ligger en bit ifrån varandra så jag kommer att få cykla en hel del , men jag ska få låna pappas cykel för min gammal Bettan orkar inte rikigt längre har jag märkt . & jag blir trött av att cykla på henne !

Så nu när jag MÅSTE cykla runt en hel del så lär jag ha en cykel som fungerar också !

 

Så vad händer idag ?

 

Jag har ingen som helst aning vad som händer , jag vet bara att jag ska göra mej klar snart & ta mej hemåt för att hämta ett par skor & ge kaninen mat & eventuellt byta åt henne om jag inte väntar tills på måndag när Nea kommer hem så hon kan få vara med !

Annars så tar jag dagen som den kommer någon som är sugen att hitta på något hör gärna av er ? :-D

Vill INTE jätte gärna sitta hemma hela dagen idag också , det gjorde jag igår det räcker idag vill jag göra någonting !

 

Ne kanske dax att göra sig klar & se vad dagen har att erbjuda mej !

PUSS PUSS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards