Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Linda Johansson - 12 augusti 2010 14:53

Hejj Hopp !

Passar på att slänga in ett inlägg !

Jag åkte hem ifrån jobbet idag , mamma ringde vid 07.40 Nea var TOOK uppsvälld på ögonlocket vid ögat och röd runtomkring !

Och mamma ville inte låta henne gå på dagis när hon såg ut så , & hon kunde inte stanna hemma för hon har precis kommit tillbaka ifrån sin semester den här veckan , så jag ringde gruppledaren & sa att jag var tvngen att åka hem & ta ut (Vård av sjukt barn) idag & det var inge problem alls !

Jag tror ALDRIG att jag har cyklat fortare hem någongång jag var allra längst ner på Sandvik så långt man bara kan komma det tog mej 10 min att cykla därifrån upp till vakten lämna nycklarna & cykla hem till mamma & pappa !

Men då var jag rejält svettig & trött också !

När jag kom hem så ringde jag direkt till hälsocentralen för att rådfråga

för det såg fruktansvärt ut , men hon trodde att det kunde vara ett myggbett eller ett knottbett men att jag skulle hålla koll på henne för hon verkade vara överkänslig emot bett i huvudtaget !

Så jag skulle hålla koll på henne så det inte blev infekterat & det har jag gjort

Blev hemma idag med henne för att hålla koll på henne !

Men nu ser det bra ut , svullnaden börjar ge med sig den har gått ner mycket nu

Men hon är fortfarande väldigt röd , men det försvinner väl det också snart !

 

Men imorgon MÅSTE jag åka iväg & jobba för imorgon är det sista dagen för mej

på jobbet ! kommer bli ENORMT skönt att slippa det där faktiskt !

Men jag kommer sakna alla tjejer där nere som jag lärt känna , vissa kommer jag fortsätta ha kontakt med har vi bestämt men andra kanske man inte träffar igen och det tycker jag är så synd :/

Har bestämt mej för att jag ska cykla hemåt senast 13.30 imorgon !

Kommer INTE stanna en minut längre , för det första är det helg & sen är det sista dagen också då måste man få gå hem tidigt !

Så imorgon lär man säga hejdå till tjejerna !

 

Annars då ?

 

Vi ska snart iväg & fira min mormor som fyller 80 år idag !

Vi har bokat bord på orden här nere på stan !

Det blir ett gäng iaf , vi blir väl ungefär 14-15 stycken , fatta vilket JÄVLA kackel det kommer att bli plus 3 livliga ungar som kommer hålla låda !

Sen när vi ätit klart så ska allihopa gå hem till mormor för att äta tårta & fika

undra hur FAN alla ska få plats i hennes lilla 2a :-D

Så det är det vi ska göra idag , det kommer bli RIKIGT trevligt det är jag säker på ! Ikväll behöver man inte lägga sig JÄTTE tidigt heller eftersom man kan lägga sig & halvsova imorgon när man kommer hem ifrån jobbet ! LOVELY !

 

Hare gött allihopa & ta hant om varandra !

PUSS PUSS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards