Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Linda Johansson - 18 augusti 2010 17:39

Känns som om jag inte har nå vänner kvar längre !

Känns som om det ALLTID är JAG som måste ringa eller skicka sms & fråga om vi ska hitta på något !

Det är nästan ALDRIG någon som frågar MEJ ? Jo det finns en & henne är jag OTROLIGT tacksam för att jag har hon heter Jenny Remula hon glömmer INTE bort mej iaf ! Tack gumman för att du visar att du uppskattar mej som vän

& INTE bara tar mej för givet hela tiden som MÅNGA andra gör !

Dom förväntar sig att jag ska stå kvar där när dom beter sig som dom gör , & vifta på svansen som en liten hundvalp så fort dom behagar att höra av sig !

Nej jag är VERKLIGEN trött på det här nu ! Enda sen i Söndags har jag legat hemma HELA dagarna & INTE gjort någonting !

INGEN har ens frågat mej om jag vill hitta på något ... Jo nu ljög jag !

Andreas har frågat varje dag om jag vill följa med på det ena & det andra

& det är jag VÄLDIGT glad över annars hade jag suttit hemma inne HELA tiden !

Nej kanske dax att rensa lite bland vännerna !

 

Nu ska jag fortsätta göra det jag har gjort sen i Söndags , kolla på TV & läsa !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards