Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Söndag !

Av Linda Johansson - 17 februari 2013 08:14

Godmorgon !


Så klart så vaknade jag tidigt i morse bara för att jag kunde få sova ut ... hmm konstigt det där är på hugget nu faktiskt , känner mej pigg och utvilad endå så jag fick väl den sömn som jag behövde och därför så vaknade jag ... ska slänga in ett inlägg sen ska jag sätta igång och bädda rent i sängen och påbörja dammningen här hemma ... har lite annat som jag ska göra idag så ju tidigare jag börjar dess bättre ... Hade tänkt att kolla på en film som började rätt sent igår kväll men precis när den började såg väl lite i början så orkade jag inte hålla ögonen öppna typiskt när man har gått och tänkt att man ska kolla på ett speciellt pogram eller film som går på TVn så somnar man ! Det var nån vampyr film med Josh Hartnett så det hade varit intressant att se han i en sån film :-)


Hur som helst !


Angående tidigare inlägg så var det inte så att jag ville hänga ut någon eller kasta skit på någon ... om ni uppfattade det så ... utan det var mina egna känslor jag skrev om hur jag känner när Nea inte är hos mej och hur tråkigt jag tycker det är att aldrig få chansen att ordna ett barnkalas åt mitt eget barn ... Det där med att hänga ut någon eller vara elak , det känns som om att jag har kommit ifrån det på något sätt ... vad får man ut av det liksom ? En dag när Nea blir större så kan hon gå in och läsa i min blogg och kanske läser att jag skriver elaka saker om folk som hon älskar ... och den som förlorar på det är jag själv och ingen annan ... Så lite så tänker jag efter lite uppläxning av folk i min närhet :-) sen om andra väljer att skriva om mej så är det upp till dom det kan jag inte göra någonting åt men jag kan vara bättre än så , jag kan vara mer vuxen och visa att jag inte håller på med sånt längre ... bra va ? :-) Jag vill inte att Nea ska tycka att jag är elak emot någon eller skriver elakt om andra utan jag vill vara en bra förebild åt min dotter , någon som hon ser upp till och som gör dom rätta sakerna och visar att man ska vara snäll emot varandra !

Vuxen poäng till mej :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards