Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Linda Johansson - 1 oktober 2009 19:40

Ja då var det kväll då Glad

Nea håller på att somna in och jag sitter bara och myser framför TVn och datorn i min lilla ensamhet !

Och INTE mår jag dåligt av det , JUST nu känner jag mej RIKIGT glad , det är nån känsla i kroppen som är svårt att förklara mej jag känner att jag FAKTISKT mår bra !

Jag TROR Jag har bestämt mej för att bo kvar här i min mysiga lägenhet också , det är INTE bara jobbiga minnen här utan det finns MÅNGA bra minnen här också och så är det RIKIGT mysigt jag trivs JÄTTE bra här !

Så jag blir kvar i Sandviken iaf tills Nea börjar skolan sen får vi se om jag flyttar då !

Jag behöver INTE dej för att var hel , jag kan vara hel utan dej och det känns faktiskt BRA för en gång skull !

Förstår INTE varför jag har gått och mått så dåligt så LÄNGE nu när det finns så MYCKET annat för mej där ute !

Ne nu ser jag bara framåt !

Nu ska jag kolla på Idol och äta lite godis sprang över till hemmakväll (Så sjukt gott godis där)

tänkte ha det lite mysigt själv ikväll det behöver jag !

Tjingeling !

Av Linda Johansson - 1 oktober 2009 11:49

Hejj Hopp !

Nu är det BARA 23 dagar kvar innan jag fyller 23 år och den dagen ska jag gömma mej innomhus i min lägenhet stänga av både hemtelefonen och mobilen och inte ha datorn på på HELA dagen !

Köpa mej en flaska vin och lite god mat och ta mej ett varmt skumbad !

VILL jag fan att min födelsedag ska se ut !

Orkar inte fira någon födelsedag , har endå ingen att fira den med ! OM inte Nea är hemma då , ja då kan jag köpa mej en tårta BARA för att det ska vara så och för Neas skull !

Annar skiter jag i min så kallade födelsedag ! Ingne som bryr sig endå !

Vad händer idag då ?

Jag ska strax börja med maten blev så sen frukost i morse så jag vet inte rikigt om Nea är så hungrig men lär göra ett försök iaf och få i henne någonting !

Sen knatar vi ner på stan en sväng , ska kika på något åt kusinbarnet Donnie som fyller 4 år nästa vecka ..

Sen vet jag inte rikigt , om vi kanske tar en vända förbi statsparken kanske beror på vad Nea vill göra för något ,

Mamma ringde och frågade om vi ville komma över en stund idag men nee känner inte för det inte sen sist !

Man kan inte bara vräka ur sig saker och sen tro att allt ska vara frid och fröjd och allting är glömt ,det funkar inte så rikigt för mej !

Eller om vi kanske går och fikar på något mysigt ställe BARA jag och Nea var länge sen vi fikade ensamma nu skulle vara JÄTTE mysigt och bara fika med Nea !

Senare idag vet jag inte alls vad som händer , vet bara att jag ska kolla på Idol ikväll när Nea har somnat kanske ta ett varmt bad efter Idol , medans man väntar tills man får veta vilka som går vidare och vilka som åker ut !

Det är typ det enda jag vet just nu !

Tar dagen som den kommer bara !

Ne nu är det dax att sätta fart om det ska hända någonting här , Nea börjar bli rastlös så det är nog dax att börja med maten och sen bege oss ut ett tag !

Tjingeling !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards