Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Linda Johansson - 2 oktober 2009 21:28

// Godkväll //

Ja , då var det kväller då jag MÅSTE säga fy FAN vad kallt det är ute på kvällarna nu ! HELT sjukt ! nej jag håller mej inne på kvällarna i fortsättningen tror jag !

Har precis kollat på Idol , och käkat lite pizza MUUMS !

Nea somnade i vanlig tid idag gick in och stängde av TVn kl 19.30 sen somnade hon efter det det är SKÖNT när man börjar få lite sov rutiner , nu vet hon att klockan 18.00 är det bolibompa håller på till 19.00 sen borstar vi tänderna och sen får hon välja bok , eller TV till 19.30 (brukar mest bli TV)

Sen stänger jag av TVn och det vet hon , för hon brukar påpeka det Skrattande

"mamma är klockan 19.30 än"

Gogrisen min !

Funderar på om man kanske ska ta och lägga sig i ett varmt bad en stund tills Idol börjar igen !

Ligga där och bara vara ett tag !

Bloggar mer i morgon Godnatt sov gott allihopa !

Tjingeling !

//


Ibland så föstår jag INTE alls !

Folk vekar inte ha någonting annat och prata än om just "mej"

Ja dom lär väl hålla på tills dom tröttnar ! Inte mitt problem !

Av Linda Johansson - 2 oktober 2009 16:47

Tänd ljus , luta er bakåt och bara NJUT av lite kärlekslåtar !

 

Johnny Logan - Hold me now

http://www.youtube.com/watch?v=Hi0xyltOwc0


Johnny Logon - Love Hurts

http://www.youtube.com/watch?v=lxe8O1jKsEg&feature=related


Johnny Logon - We all need love

http://www.youtube.com/watch?v=2yqxqDBPdNg&feature=related


Johnny Logon - What's Another Year

http://www.youtube.com/watch?v=SyKMO_BvDnc&feature=related


Av Linda Johansson - 2 oktober 2009 15:52

och GUDFRUKTNSVÄRT skönt nu när det är klart !

Men jag undrar om det BARA är jag som slåss med dammsugaren , jag HATAR verkligen min dammsugare den är BARA ivägen och gör ALDRIG som jag säger !

Men nu är det klart iaf så nu kan man släppa det och tänka på annat ett tag

Sitter och väntar på att klockan ska bli 18.00 så lill kärleken kommer hem igen då blir det lite kvällsmat (Om hon vill ha då om hon inte har ätit för mycket tårta)

Och sen tror jag det finns en liten smutsig tjej som behöver bada också , om man nu får ner henne i badet !

Imorgon åker hon jue till mamma och pappa över natten , är sugen på att festa faktiskt men jag vet inte heller !

Vi får se vad som händer annas blir det en skön hemma kväll också !

Nej nu ska jag kika runt lite till här sen så kommer lill kärleken hem !

Tjingeling

Av Linda Johansson - 2 oktober 2009 09:11

//Godmorgon //

Jag och Nea slog upp ögonen för en stund sedan , ätit lite frukost och vaknat till lite grann ! Nea hade lite svårt att sova en bra bit in på natten pga rethosta , så jag öppnade fönstret inatt i sovrummet så det kunde komma in lite frisk luft (Det brukar hjälpa)

Så efter ett tag somnade hon faktiskt och sov till ungefär 08.00 jag låg kvar en liten stund men den var det dax att masa sig upp fast jag så GÄRNA ville ligga kvar ett tag till...

Nea åker till Danne en stund idag vid 13.00 på kalas hos faster sin som fyller år idag !

Så hon kommer hem senare runt eftermiddagen / kvällen !

Så medans ska jag passa på att städa , ta golven damma och små plocka lite  det BEHÖVS nu kan jag lova !

Så det är det jag ska roa mej med medans Nea blir borta ett tag idag !

Mamma hade planerat en myskväll för henne och Nea och pappa i morgon så Nea åker till mamma och pappa i morgon och har myskväll och sover över där , INTE ofta det händer och Nea blir såå GLAD när hon får göra det...

Så vad jag ska roa mej med i morgon vet jag faktiskt inte rikigt , en kompis som flyttade till Umeå för ett bra tag sen som jag inte träffat på säkert 3 år skulle komma och hälsa på här i Sandviken i helgen så jag är JÄTTE sugen på att trätta honom också , blir det inte i helgen så kanske till veckan om han blir kvar !

Annars blir det nog lungt för min del i morgon samla krafter Flört

Det känns fortffarande bra , jag har nog nått gränsen där jag INTE bryr mej så mycket mer , visst är det svårt att inse att man inte kommer träffas igen , men iDAG mår jag inte dåligt av det utan ser det på den ljusa sidan vi fick en BRA tid tillsammans även fast bråken var många , så hade vi det endå bra imellanåt

Hade det varit för några veckor sen hade jag suttit här och gråtit just nu men det gör jag inte !

Och det känns UNDERART !

Ne nu är det dax att underhålla lite grann innan det är dax för Nea att åka !

Tjingeling !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards