Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Linda Johansson - 7 oktober 2009 20:41

Ja det blir så att jag sover över hos mamma och pappa inatt och myser lite med dom !

ska upp tidigt i morgon göra mej klar och möta upp Patrik vid Sibylla kl 11.00 fika lite med honom innan han åker tillbaka till UmeåFredag passa på att umgås lite Cool

Sen ska jag möta upp Tina på stan när hon slutar skolan kl 14.00 också sen knata hem till mej Tina ska hjälpa mej och färga håret MÅSTE färga det mörkare trivs INTE alls i min hårfärg som jag har nu !

Tjattra lite och ha bara JÄTTE trevligt tillsammans !

Kom hem för en stund sedan har varit över hos Jenny en sväng var ett tag sen nu tråkigt när man tappar kontakten men det blir väl så när man skaffar barn och allt sånt !

Men vi hade JÄTTE trevligt pratade gammla minnen och skrattade och tokade oss som vanligt !

Fick kramas och busa lite med hennes son Eddie också sååå MEGA söt den ungen han tycker om mej ! Tungan ute

Fick till och med skjuss hem så det var jue jätte snällt slapp man gå ensam i mörkret och en ONSDAG också !

Så nu får vi väl se när man kan träffa Jenny igen HOPPAS att det inte går allt för länge tills vi kan ses igen bara !

Just nu sitter jag och vräker i mej feta ost och skivade tomter finns ABSOLUT INGENTING godare !

Det kan jag VERKLIGEN rekomendera Feta ost med täningar på bruk och skivade tomater !

HELT PERFEKT att ha till lite mys , MYCKET godare än godis !

Men för att det ska bli som godast så ska det stå i nån timme i kylskåpet så tomat saften blöter upp osten lite !

Ett tips bara ! Skrattande

Nej nu ska jag frossa klart här och sen slänga mej i soffan med mammis och pappis och ta det lungt en liten stund sen ska jag duscha och göra kväller !

GODNATT SOV GOTT !

Tjingeling !

Av Linda Johansson - 7 oktober 2009 09:16

Idag mår jag MYCKET bättre både psykiskt och fysiskt !

Fortfarande snorig men inget farligt piggare idag !

Och jag har kommit fram till att slösa energi på något eller någon är onödigt !

VISST har jag gått och mått RIKIGT dåligt för att mist något betydelsefullt i mitt liv , men hon lider jue inte ?

Så varför ska JAG lida ?

Nej jag orkar bara INTE slösa mer energi på saker som är som dom är , som inte går att göra något åt hur man än vill , så går det INTE !

Jag känner mej RIKIGT sviken det går INTE med ord beskriva hur sviken jag känner mej just nu !

och VÄDLIGT besviken också ! Detta trodde jag då rakt INTE !

Men jag vaknade i morse och tänkte , va FAN livet går inte under för en sån här sak !

Dax att stäcka på sig och tänka om HELT och hållet !

Två personer som betytt så OTROLIGT mycket i mitt liv , betyder INGENTING för mej idag !

Och det konstiga är . jag mår INTE ens dåligt över det !

Dom gör det inte , så då tänker inte jag gå runt och må dåligt heller !

Ne nu tänker jag lägga energi på dom som VERKLIGEN visar att jag betyder något för dom !




//Godmorgon //

Jag har precis lämnat Nea på dagis dom ska jue åka skridskor idag !

Hämtar henne som vanligt kl 14.00

Tills dess har jag faktiskt INGEN som helst aning om vad jag ska kunna hitta på , golven tog jag häromdagen det behövs inte nu , tvätten är klar bäddningen och allt sånt är klart !

Är sugen på att gå ut och ta en lång promenad men jag vet inte om jag bör göra det nu när jag KANSKE har klarat mej gansla lindrigt undan med förkylningen , vill inte bli sjuk den här veckan man är barnledig när man vill hitta på så mycket som möjligt !

Finns INGA bra kanaler på TVn heller det är nå fel , det måste det vara !

Har bara 1an , 2an , 4an , 6an , och TV4 plus !

Hur kul är det då ?

BARA skit nu på morgonen så då kan man inte gå och vänta på"Våra bästa år"heller som jag ALLTID brukar kolla på

Ja, jag har ingen aning vad som jag hittar på men här tänker jag då rakt INTE sitta hela dagen tills Nea ska hämtas

Hoppas ni får en bra dag idag !

Tjingeling !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards