Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Linda Johansson - 11 oktober 2009 18:08

Ja , idag har jag BARA varit hemma och tagit det lungt HELT ensam och GUD va skönt det har varit !

Bara springa runt i mysbyxor och STOR tjocktröja med håret åt alla håll och kanter !

Inte behöva bry sig om någonting !

Hade ganska ont i halsen i morse när jag vaknade , och tjock i både näsan och halsen och huvudvärk !

JÄVLA förlylning vad ska man med sånna till ?

Jag har legat och kollat på TV mest hela dagen tog disken för en stund sen och det var INTE lite kan jag lova

Men nu är det gjort iaf och det är skönt !

Blir väl mer TV tittande senare bland annat "Ensam mamma söker"

Och sen blir det SÄKERT nå bra efter det också !

Om inte annat så tar jag ett varmt skumbad och bara ligger där och har det skönt !


//


Kvällen igår var RIKIGT rolig tillsammans med Tajna Skrattande

Vi satt först hos mej och drack lite lyssna på musik och snackade lite skit och hade det trevligt bara hon och jag !

Sen kom Fredrik förbi en kompis till Tina som vi tänkte tigga skjuss av när vi skulle åka till Bjarne  !

När vi kom till Bjarne var det inte så mycket folk där men det dök upp mer och mer folk hela tiden vet inte hur många vi kunde ha varit när folk slutade stömma in ! men vi var ett JÄVLA gäng iaf !

Satt och drack och hade det trevligt !

Bror hade beställt pizza så klart man högg in på en bit pizza också , kunde inte ha kommit mer lämpligare !

Vart inge bada tunna för mej TACK och lov för det idag annars kanske förkylningen hade varit värre än vad den var i morrse , men vi hade kul utan att bada också !

Slutade med att Tina och jag åkte ner på stan och gick på 8ball för dom andra gick på krogen och vi hade inte råd med krogen så vi bestämde oss för 8ball istället och det var SJUKT mycket folk där , jag har nog aldrig sätt så mycket folk DÄR , det är jue så litet också så vi blev kvar där ett tag , träffade dock inte på några man kände men vad gör det vi hade kul endå !

Hände dock lite tråkigheter men det är som vanligt det folk tänker in sig för vad dom gör ! Dom fattar inte att dom sårar och sen HATAR jag när dom inte ens fattar vad dom har gjort att dom inte tycker själv att dom har gjort fel !

Annars så var det JÄTTE kul men det är det ALLTID med Tina kan inte ha mer roligare !

Jag har jue svårt att lita på folk efter allt som hänt , MEN jag känner att jag KAN lita på Tina !

Och det är SKÖNT att kunna känna så igen !

Ne nu får det här blogginlägget duga för ikväll börjar känna mej trött så jag ska väl slänga mej framför TVn och invänta alla TV pogram !

Bloggar mer imorgon , ta hant om varandra och var rädd om det ni har OCH dom ni har !

Tjingeling !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards