Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Linda Johansson - 27 oktober 2009 18:02

PUST nu är det INTE mycket kvar av mej kan jag säga !

HELT slut nu känner jag

Tommy kom över till mej vid 12.30 tiden han hade med sig en present sen jag fyllde år (Go killen där) fick ett presentkort på Kicks av honom för han visste att jag ville ha en parfym men han visste inte vilken så då köpte han ett presentkort istället så fick jag välja själv ! JÄTTE glad !

Satt och snackade en stund sen vart jag så KLART sugen på att gå ner och kika efter en parfym nere på stan !

Så vi knatade ner på stan gick in på ett fik jag köpte en kycklingsallad med pasta för jag var hungrig !

Gick in på Kicks hade JÄTTE svårt att välja mellan allihopa så det tog ett BRA tag där inne kan jag lova men till slut hittade jag en parfym som jag fasnade för så jag köpte en Kyle minogues parfym JÄTTE nöjd med en !

Men LITE besviken för när jag tog upp den ur förpackningen så var flaskan ganska liten , då hade jag kollat på större flaskor före den så det var en liten besvikelse men men ! så köpte jag mej ett svart nagelack (vem FAN orkar vara som alla andra töntar då)

knatade hem till mamma & pappa direkt efter när jag sagt hejdå till Tommy för mamma skulle skjussa mej och stor handla när vi hämtat hem Nea

Nea var GANSKA svår att få med sig hem idag hon sprang iväg och började STOR gråta stackarn USCH vad man känner sig dum när hon gör så , men igentligen så är det inte så farligt som det låter hon gör ALLTID när antingen jag ska hämta av Danne eller Danne av mej , men hon satt jue vid datorn där hemma när jag kom så jag TROR det kan vara därför hon betedde sig så hon brukar ALDRIG gråta annars när jag eller Danne hämtar !

Men direkt när vi kom ner och in i bilen så slutade hon gråta direkt och blev glada Nea igen !

Så vi åkte direkt och handlade FY vad jag HATAR och stor handla man blir så stressad när man ska stå där sen och plocka i när andra måste ha sina varor på samma sida så man blir TOOOK svettig !

Men nu är det gjort iaf och jag är 1000 kr fattigare !

Men jag ska då INTE klaga direkt fick VÄRLDENS chock när jag kollade kontot i morse när jag vaknade ville kolla vad jag fått för ersättning för "Jobb garanti för ungdomar" ifrån försäkringkassan !

Tillsammans med bostadsbidraget hade jag på kontot 18,600 kr ! FAN INTE DÅLIGT det inte !

Snacka om att jag hoppade jämnfota av glädje här hemma i morse då !

Så nu har jag betalat av ALLA onödiga räkingar jag har på avbetalning så nu får man lite mer pengar kvar över i månaden när jag gjorde så , ville BARA bli av med skiten så fort som möjligt så då tog jag min chans nu !

Så idag har det varit en SUPER DUPER KANON dag ! För pengarna , sen parfymen , och så det roligast av ALLT min ÄLSKADE lilla prinsessa har kommit hem till mej ÄNTLIGEN !

Nu ska vi passa på och mysa och busa så MYCKET som möjligt innan hon åker igen på Måndag !

Torsdag ska vi gå ner på stan när dom spökar där nere , släcker ner stan och målar ansiktet på barn och lite sånger och sånt mys !

Sen på Fredag har vi inget bestämt vad vi ska göra rikigt , men på Lördag ska vi nog över till Linda och Hugo och gå ut så ungarna får göra bus eller godis , sen gå hem igen äta lite gott och så KLART äta godis och ha det JÄTTE mysigt tillsammans ! Så det ser jag fram emot ! Hoppas det blir av nu bara !




Nu sitter Nea och kollar på TV en stund ska snart göra kväller här hemma men först MÅSTE vi kramas & Pussas lite !

Sen när Nea har somnat ska jag BARA kolla på TV men det blir nog tidig kväller ikväll !

Bloggar väl mer i morgon som vanligt !

// Godnatt //

PUSS & KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards