Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Linda Johansson - 9 oktober 2009 11:25

// Godmorgon //

Skönt att sova ut lite imorse , men vaknade vid 08.00 drömde en jobbig dröm inatt , tänker inte gå in på vad jag drömde om man det var INTE alls kul och drömma den drömmen !

Gick upp och rökte och gick på toa men kände att jag behövde lägga mej och vila en stund till så jag somnade om och sov till 10.00 TACK och lov drömde jag en BRA dröm så när jag vaknade så kändes det inte ALLS lika jobbigt som det gjorde när jag vaknade första gången då hade jag RIKTIG panik ett tag !

Konstigt det där , att det ska spela någon roll vad man drömmer om, om jag ska vakna med panik eller inte har hänt OFTA nu dom senaste veckorna att jag vaknar med panik men efter lunch släpper det och det känns bra igen !

Gick iaf upp och slängde mej framför TVn en stund det är jue så SJUKT trökiga kanaler , så jag gjorde ett försök HELT ensam och provade söka efter andra kanaler tröck bara på en knapp jag tyckte såg bra ut och VIPS hade jag ALLA mina gammla kanaler tillbaka !

Snacka OM att jag blev GLAD då och tyckte att jag var BÄST i världen hahha !

Så nu har jag lite fler TV kanaler iaf som jag kan roa mej med nu på dagen , till kvällen har jag INGEN aning om vad som händer om man får besök eller inte det visar sig !

Annars får jag försöka roa mej själv så gott det går !

Ne nu ska jag göra lite mat om en stund och sen plocka ihop lite här hemma och göra mej klar sen får vi som sagt var se vad som händer !

Bloggar kanske mer senare , annars bloggar jag som vanligt i morgon !

Tjingeling !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards