Alla inlägg den 1 december 2009

Av Linda Johansson - 1 december 2009 20:24

Ja , då var det kväll igen då !

Vissa gånger är det BRA när dagarn går fort men andra gånger så går det alldeles för fort , speciellt när man har Nea hemma !

Nea ringde mej för en stund sen , hon har precis lärt sig vårat telefonnummer hem , så nu kan hon det utantill & hon ringde för ett tag sedan när jag precis hade kommit hem !

helt UNDERABART att höra lilla rösten på henne det värmer i hjärtat

Men saknaden blir bara värre & värre då dock !

ungefär 4 dagar kvar nu sen så kommer hon hem igen !

 

//

 

Annars har jag haft en kanon trevlig kväll hemma hos Jenny & Peter !

Jenny & jag gjorde tacosen medans killarna satt och kollade på TV och tog hant om Eddie Jenny & Peters lilla son ! (Gobiten där)

SUPER gott blev det iaf , åt lite väl mycket men det gör man jue ALLTID när man äter tacos inge ovanligt med det !

Sen fick killarna ta reda på efter oss medans jag & Jenny rökte och snackade lite skit med varandra och kollade på när killarna plockade !

Blev lite tidigt för Peter skulle upp och jobba tyvärr !

Men Jenny & Jag ska träffas snart igen och umgås bara vi två !

Annars har jag kollat på TV sen jag kom hem

Ska väl gå och lägga mej om en stund , men funderar på att äta lite fruktsallad som jag gjorde iordning igår sen så kryper jag nog ner i sängen och kollar på TV eller så läser jag lite bloggar väl mer i morgon

På återseende !

GODNATT SOV GOTT ALLESAMMANS !

PUSS & KRAM

 

Av Linda Johansson - 1 december 2009 14:32

// Hejj hojj //

Fuck , vad dåligt jag har sovit i natt !

Jag har utan att överdriva vaknat 20 gånger i natt helt sjukt !

& kollat på klockan varje gång , men där imellan har jag lyckats somna om

Så inatt har jag sovit RIKIGT dåligt , jag vet inte om det kan bero på att Nea inte är hemma att jag är van att hon sover bredvid mej !

Så jag hoppas att jag får sova bättre inatt så man slipper vara så trött !

Kan också bero på att jag tog sprutan igår också , att det ömmade lite i armen i går så SJÄLVKART har jag sovit på den armen inatt !

Så det kanske var lite obehaligt jag vet inte !

Men nu är skiten gjort iaf , Nea ska ta sin andra spruta V.2 hon så hoppas hon klarar sig lika bra med den som hon gjorde med den första !

 

Idag då ?

Jag ska åka till den sketna lilla hålan Forsbacka , & äta tacos med Jenny , Peter & Emil var länge sen man träffade Emil nu , sist var fan när vi dejtade !

Men något sånt blir det inte på tal om nu inte !

Hoppas han förstår det också !

Så det ser jag fram emot jag tror att det kan bli rikigt roligt sitta och tjattra lite

Dom kommer & hämtar mej kl 16.00 skönt att slippa bussen iaf !

Tror inte att det blir så sent  , för jag är REDAN trött så det blir nog tidigt ikväll !

Saknar min älskade lilla prinsessa OTROLIGT mycket nu också !

Mammas lilla tjej <3 <3 <3 <3 <3

Bara att räkna ner dagarna då innna hon kommer hem igen !

Nej dax att fortsätta här lite kanske innan det är dax att åka iväg !

Puss & Kram

 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards