Alla inlägg den 3 december 2009

Av Linda Johansson - 3 december 2009 22:27

// Godkväll //

 

Idag har jag fått lite små saker gjorda iaf !

Sov hemma hos mamma & pappa inatt för mamma & jag följde med mormor , moster och mina två kusiner Malin & Marcus ut och käkade lite igår kväll !

Det var RIKIGT trevligt MÅNGA glad skratt vi är RIKIGT tokig i våran släkt

Folk inne på resturangen trodde säkert att vi var fulla !

Men kul hade vi iaf , och god mat var det också !

Förutom att nästan allihopa vart för mätta och illamåeende !

Så det blev lite sent , tyckte det var lika bäst att sova hos mamma & pappa då eftersom vi redan var nere på stan !

Deras hem är jue mitt andra hem så jag trivs lika bra där hemma som här hemma

Så när jag vaknade i morse tvättade jag håret och blåste på det tog en promenad med Ludde busade lite på vägen han är full av bus hela han !

Hem kolla på "Våra bästa år" sen ringde telefonen ett samtal jag har väntat på !

Kändes som jag fick MYCKET gehör och han förstod mej till 100%

Så nu får vi se vad som händer här näst !

Sen käkade jag lite med mamma väntade på pappa åkte in till Valbo kollade lite

Hittad två julklappar åt Nea som jag tror hon kommer tycka om !

grann och fikade , vidare till Rusta & sen till ÖB

Mamma & pappa hittade yttligare en julklapp åt Nea ! Skit ungen blir bortskämd men det är hon värd absolut !

 


Sen när jag kom hem ställde jag mej och strök julgardinerna som ska sitta i köket bökade upp dom där blev väl ganska okejj jag brukar ha svårt att bli hel nöjd men det duger ! Har tänt lite ljus iaf för att göra det lite mysigare !

Älskar ljus det är det ENDA bra med vintern när man kan tända ljus och mysa !

Nea älskar också när jag tänder ljus hon brukar säga åt mej att tända ljusen när det börjar bli mörkt ute ! Hon är PRECIS som mamma hon !

Slängde på TVn och kollade på  "Mammas pojkar" direkt efter det började "Paradise hotel" efter det så slängde jag upp gardinerna i vardagsrummet också !

Det blev svart röda här inne inte helt nöjd med dom heller men det får duga !

Så nu börjar jag faktiskt bli lite små trött efter den här dagen !

Funderar på om man ska lägga sig i sängen och kolla på TV en stund tills ögonen inte orkar längre !

Imorgon ska jag och Danne käka lite god mat glo på film och umgås lite grann !

Och sen måste jag upp i tid för jag MÅSTE städa i morgon

Jag har skjutit upp det sen Måndagen nu , så nu ska jag fan i mej ta mej i kragen och göra den där städningen !

Så nu blir det sängen så man orkar med morgondagen !

GODNATT SOV GOTT ALLIHOPA

PUSS & KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards