Alla inlägg den 12 december 2009

Av Linda Johansson - 12 december 2009 12:11

// Hejj hopp //


Jag ber om ursäkt att jag har bloggat dåligt dom här senaste dagarna !

Men har inte haft så mycket att skriva sen har jag inte orkat heller !

Inatt sov jag & Nea hos mamma & pappa iaf !

Hade lite myskväll här igår , med godmat och lite götta !

Jag köpte en påse " Marianne " fast jag fick leta ta mej fan i varenda jävla mataffär för att hitta den påsen ! Men till slut hittade mamma den på Maxi !

Så fan vad jag göttade i mej Marianne choklad igår så magen står i fyra hörn !

Kollade på Idol också SÅKLART ! tror ni att jag tog många glädjeskutt när Erik vann ? Jag VERKLIGEN hoppade klappade och skrek trodde faktiskt att Calle skulle ta hem det , hade en magkänsla på det !

Men Erik vann och jag kunde somna med ett leende på läpparna igår kväll !

Nea somnade på soffan strax före 23.00 hon var RIKTIGT trött !

Så lite sent blev det igår , men det skadar ingen !

En mysig kväll med andra ord !

 

//

 

Idag då ?

 

Jag vet faktiskt inte rikigt vad vi ska göra idag !

Om vi ska följa med mamma & pappa ut på deras lilla äventyr som ska göra !

Funderar på det finns inte så mycket att göra idag annars !

Det snöar iaf vilket jag tycker är RIKIGT roligt , jag tycker normalt INTE om snö men nu tyckte jag att det var roligt att det började snöa , för jag hade förberätt mej på en grön jul iår ! Men vi kanske inte får det ? Än är det väl inte klart tror det är för varmt för att snön ska ligga kvar på marken det måste nog bli lite kyligare först !

Men som sagt var vi får se vad vi hittar på idag !

Sen får vi se om jag bloggar mer senare ikväll !

PUSS & KRAM !

 

 

 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards