Alla inlägg den 15 december 2009

Av Linda Johansson - 15 december 2009 19:08

Lite Lucia bilder ifrån Neas dagis , kunde dock inte videofilma för min kamera vill inte som jag vill , men här kommer min älskade duktiga lilla tjej <

 

Lite trött här kanske ? <3

  

Duktiga Nea <3

  Sjuna lite till ? Så duktig så ! STOLT mamma !   MASSA kärlek <3

Fika dax MUMS ! Lussebullar & Pepparkakor , saft !  

Nea & Ida fikar tillsammans

  

                      

Av Linda Johansson - 15 december 2009 12:41

// Om folk kunde agera //

 

Tänk om folk kunde agera & FÖRSÖKA handla någon jävla gång !

Då skulle det INTE vara så här !

Då hade det nog sätt annorlunda ut idag !

Vi hade sluppit en massa bråk , jag hade haft MYCKET mer energi kvar åt annat !

 Jag har NOLL energi kvar känns det som !

Alla mina tankar och all min kraft går åt att försöka kämpa varje jävla dag  !

Ibland så känns det som om gud staffar mej rent ut sagt , att jag är värd all skit som jag kan få att jag ALDRIG ska få må bra och kunna slappna av !

Har jag varit en sån dålig människa ?

Sån dålig mamma ?

Vän ?

Dotter ?

Vad är det som är fel igentligen ?

Varför vägrar någon att lyssna på mej , och göra någonting åt det här helvetet ?

Ska man behöva ta lagen i egna händer , är det DÅ folk börjar reagera på att man behöver hjälp , ska det behöva gå så långt  ?

Jag är så SJUKT trött på att bli överkörd och illa behandlad , noll respekt !

Dom lyssnar inte på mej , och så begär dom att JAG ska lyssna på dom ?

Men hur FAN ska det gå till menar dom ???

Om man inte lyssnar på andra så kan man inte kräva att man andra ska lyssna på dej heller kom ihåg det !

Jag vet inte vart jag sa ta vägen med alla mina känslor !

Förstår inte att folk vill mej så JÄVA illa , att dom vill Nea så JÄVLA illa ??

Dom säger att dom tänker på Nea att Nea är viktigast ! Men det där är BARA skit snack för om Nea betydde så mycket för dom så hade dom accepterat hennes mamma , inte gjort ALLT för att förgöra henne och förstöra hennes liv !

Man gör inte så emot sitt EGET barns mamma !

Iblans så undrar jag om dom är mänskliga ens ? Om dom har känslor för någon annan än sig själv ??

Hade DU (du vet vem du är) agerar annorlunda behandlat mej annorlunda !

Accepterat mej , INTE försökt tagit över så hade det INTE varit så här idag !

DU har dej HELT och hållet själv att skylla KOMIHÅG DET !

Det är DU som har sätt till så att det ser ut så här idag !

Endå så fattar du inte det , vad ska behöva hända för att du ska se att du måste tänka dej för en & två gånger innan du agerar !

Att folk inte tagit mej på allvar och insätt att detta här helt och hållt åt helvete!

Då hade det inte sätt ut så här idag !

Om dom hade tagit tag i saken ifrån första början så hade dom inte trott att dom kan göta PRECIS som dom vill med mej !

Men nu vet dom det , eftersom det INTE händer ett jävla skit när dom gör det !

Så kan dom göra ALLT för att jag ska förlora vårdnaden om mitt barn !

Så att hon kan flytta dit , är det och tänka på sitt barn ???

Att ta barnet ifrån sin mamma ???

När man kämpar varje jävla dag för sitt barn , då ska dom göra ALLT i sin makt för att jag aldrig ska få träffa henne igen !

Då är dom väl nöjd , när Nea inte minns mej längre !

Det enda dom vill är att få mej ut vägen , det är det dom har varit ute efter i flera år nu , minsta lilla som jag gör fel andvänder dom emot mej !

Skriver säkert upp så dom har bevis sen !

Man gör FEL emot sitt barn när man gör så här emot barnets mamma !

Som sagt var , jag har så MYCKET tankar & känslor just nu innom mej !

Jag vet inte vart jag ska göra av dom när INGEN lyssnar !

Men jag ger INTE upp jag ska hitta någon som tar mej på allvar , som kan förstå och kanske kan agera så att jag slipper det här snart !


Hade lite att skriva av mej för att jag ska kunna lätta lite på känslorna !

För jag har INGEN att prata med alls , ingen vän , ingen myndighet som förstår

INGENTING !

Känner mej som den MEST ensammaste i HELA världen just nu !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards