Alla inlägg den 14 december 2009

Av Linda Johansson - 14 december 2009 10:01

// Godmorgon //


Ja , då är Nea på dagis då & sen kl 14.00 åker hon till sin pappa !

Så nu blir jag ensam den här veckan , eller ensam blir jag inte har en massa folk att umgås med men ensam utan barn då !

Ska kolla på "Våra bästa år" om en stund , sen ska jag sätta fart och städa här OM jag orkar om jag inte tar det i morgon och vilar lite grann idag ! Vi får se !

SKönt att ha det gjort också så man kan släppa det sen !

Annars så får vi se om Danne kommer över senare ikväll & umgås lite med mej !

Har varit lite att göra i veckan med Nea & hennés springmask , tvätta , duscha , hålla hygienen HELA tiden !

Så nu ska det bli skönt att bara ta det lungt & städa bort allting !

Men jag kommer så klart sakna mitt lill hjärta <3

Men jag träffar henne en liten sväng i morgon , hon ska nämligen ha lucia firande på dagis i morgon så jag & Daniel ska dit och kolla när dom sjunger , sen ska vi fika så det är tur att jag får träffa henne en stund i morgon iaf !

 

//

 

Helgen och veckan har varit bra faktiskt , i lördags åkte Nea , jag  & Danne över till bror , Satu & Lilla Emma hade lite myspys käkade lite tacos och umgicks

Barnen kollade på TV och var jätte snälla , man märkte nästan inte av dom !

Kom väl hem ganska sent tror Nea somnade vid 23.00

Igår (Söndag) Åkte jag , Danne & Nea till Högbo på julmarknad mötte upp Bror Satu & Emma gick runt och kikade lite ungarna åkte häst & vagn !

BLEV liiiite för kallt så vi gick in till Qvanen och fikade och värmde oss

Dock fick vi vänta ca 15 min på ett bord , men sen så kunde vi sätta oss och fika !

Mamma & pappa kom ner en sväng också och hade tagit med sig Ludde !

Men vi stannade inte så länge för det började bli rikigt kallt !

Så vi kom överrens om att jag , Nea & Danne skulle komma över till Bror & Satu

Senare och spela bingolotto tillsammans

Åkte väl över dit till dom vid 17.00 tiden

Jag vann faktiskt på första spelet , men kom dock inte fram så klart när jag ringde men jag vann 2 Sverigelotter iaf , så det ska jag skicka in och HOPPAS på större vinst där !

Det var bara jag & bror som vann , bror vann en ny bingolott !

Men trevligt var det endå blev lite sent där också med tanke på att Nea skulle upp till dagis i dag , vi kom hem strax före 21.30 tiden så Nea somnade väl vid 22.00

Hon var lite trött i morse men det gick att få upp henne iaf !

På helgerna får man vara upp lite längre än vad man brukar !

En MYCKET trevlig helg med andra ord Lung men trevlig !

 

//

 

Tänk att det är Julafton nästa vecka på Torsdag HELT sjukt !

Tycker att det var November nyss !

Har ganska mycket att hinna med den här veckan !

Jag får pengar på fredag , så jag måste åka in till Valbo och köpa lite julklappar åt Nea & Emma , sen lär man väl följa med mamma & pappa & handla lite julmat också , så det är igentligen tur att Nea är hos sin pappa den här veckan !

Sen har jag städningen också att ta tag i innan nästa vecka !

Får försöka planera lite till nyår också , så det blir ett BRA nyårsfirande det här året iag , dom två senaste har blivit KATASTROFALA !

Det här året går jag INTE ut på krogen iaf !

Ne nu pladdrar jag för mycket om saker som inte är intressanta ens !

Slutar nu innan ni inte orkar läsa klart !

PUSS & KRAM


//


Vill bara lägga in en sista sak !

Elin BÄSTASTE vän , jag tänker på dej du är stark !

Jag finns här för dej när dom helst du behöver mig !

Du är en underbar vän kom ihåg det !

<3 <3 <3

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards