Alla inlägg den 29 december 2009

Av Linda Johansson - 29 december 2009 18:12

Ja då var jag klar med städningen då blev bara golven idag & så rensade jag i Neas rum på en massa skit leksaker som hon inte leker med längre & saker som gått sönder så nu är det gjort iaf , blev dock VÄLDIGT lite leksaker kvar i hennes rum men hon fyller jue år snart så då får man fylla på lite grann    mer än det orkade jag fan inte idag , FyFan va lat man är igentligen när man tänker efter    

Men golven är klara iaf så nu luktar det citron i hela lägenheten göttans de !

Nu ska jag lägga mej i ett bad hade jag tänkt , det tycker jag att jag har gjort mej lite förtjänt av iaf !

Sen blir det sängen (Ska hinna bädda rent där också) & kolla på film resten av kvällen orkar INTE med nå besök idag fast folk trökar !

Så resten av kvällen ska jag BARA ta det lungt med mej själv !

Ringer det på dörren så låssas jag som om jag inte är hemma höhö !

Ska knata över till mormor en sväng i morgon också på eftermiddagen !

Ska hjälpa henne med hennes naglar (Hon vill BARA ha min hjälp med det) hehe

Sitta där & snacka lite skit med henne (Min mormor är bra på att snacka skit)

Inte om andra men annat skit , min mormor blir ungefär i min ålder när hon är tillsammans med mej så vi sitter & pratar killar kläder & smink ja allt !

Så jag tänkte passa på & stanna & umgås med henne ett tag i morgon !

 

Nej om man skulle göra lite annat ett tag som t.ex ta ett bad !

Så man kommer i sängen någongång ligga där & bara se allmänt ful ut   

GODNATT PUSS & KRAM

Av Linda Johansson - 29 december 2009 14:22

Nu får jag börja blogga igen tycker ni inte det ?   

Ska försöka skärpa mej , men det har varit så MYCKET nu under julen & allt !

Mormor har legat på sjukhus så man har inte haft mycket tid över till något annat

än henne & Nea & hemmet !

Visst har jag suttit vid datorn det ska jag inte ljuga om , men det har inte varit mycket alls ! Julafton blev som den blev lite kaos lite överallt (Men det är som vanligt med familjen Johansson)

Så det slutade med att det bara var jag mamma pappa & Nea som firade jul hemma hos mamma & pappa !

Men det var lungt och skönt vi åt lite mat (väntde på tomten) öppnade julklappar åt en MASSA godis kollade på TV spelade tv-spel !

Juldagen blev också lungt , med lite mer mat godis och sällskaps spel tillsammans med mamma , pappa Danne & Nea väldans trevligt det !   

Tror Nea blev jätte nöjd med sina julklappar iaf !

 

Hon fick

 * Nintendo wii

* Madagaskar spel & supermario spel till wii

* Två filmer Hannah montana & Tönrosa

* En egen DVD spelare

* Handdduk & sängkläder med Hello kitty

* Kläder

* Koppel & en leksaks tunnel åt hennes kanin

och lite annat små tjaffs !

 

Men det hon är mest nöjd med är nintendot men det förstod jag att hon skulle bli   Så det har blivit mycket spelat på det nu !

Men igår åkte hon till sin pappa (Fast det var inte han som hämtade som vanligt , förstår inte varför han ska ha henne när han inte ens är hemma , men det ska väl gynna någon annan förstår jag väl)

Så nu blir hon borta tills onsdag nästa vecka , hur det nu kan komma sig !

Sen är hon bara hemma i 4 dagar sen åker hon igen !

Ska ta och ringa familjerätten när dom kommer tillbaka & fråga dom om det verkligen stämmer om dom inte har gjort nå fel där !

Vi har varannan vecka och jag får ha Nea 4 dagar på två JÄVLA veckor !

MOTTLIGT förbannad jag är nu kan jag lova !

Men det är som det är nu iaf !

Nu är det dax att ta fram dammsugaren , moppen & trasan & börja städa !

Mindre roligt men ett MÅSTE det ligger sågspårn över HELA golven efter Neas kanin sen är det skönt att det är gjort också , så man kan göra lite annat !

Längtar tills på Torsdag fira Nyår med Tina   

Vi ska först till Anna & käka lite tacos tillsammans med henne Louise & lite annat folk sen drar vi nog vidare till Bjarne på fest

Kommer bli RIKIGT roligt det ser jag fram emot !

Bloggar mer i morgon eller senare ikväll (men det blir nog i morgon)

PUSS & KRAM

 

 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards