Alla inlägg den 22 december 2009

Av Linda Johansson - 22 december 2009 21:51

// Godkväll //


Nu är det kväll igen   tänk vad dagarna går fort så här när julen närmar sig !

Knappt så man hinner med !

Jag & Nea slängde på oss kläderna efter frukost i morse & knatade iväg ner emot mamma & pappa för att hjälpa dom att städa , dom behövde verkligen den hjälpen , Nea satt vi datorn & jag städade varje liten vrå känns det som tog ca 3 timmar lite mer kanske ! Snacka om att jag var HELT slut sen efter det   

Men jag ville så gärna hjälpa till ! & det uppskattades tror jag iaf !

Jag har precis kommit ur en varm & skön duscha skönt att duscha ett tag !

Nea sitter i sängen & ritar vi ska strax lägga oss men ville slänga in ett meningslöst inlägg innan jag & Nea går & läggrt oss !

MYCKET som ska göras i morgon så man lär vara lite pigg iaf !

Snälla Danne skulle hjälpa mej med att köpa en till julklapp åt Nea i morgon

Är jue omöjligt att köpa när Nea är med !

Men vi ska endå upp i tid i morgon & knata ner emot stan & kolla på en julklapp åt Emma & så ska Nea få köpa en julklapp åt sin gammelmormor också som ligger på sjukhus för att ha ramlat & brytit lårbenshalsen !

Tänker på dej mormor   

Så Nea ville köpa något till henne & åka dit till sjukhuset (Om hon inte klarar av att komma hem över jul men det är tveksamt) och lämna paketet till henne !

 

Sen ska vi följa med mamma & pappa och handla all mat som vi ska hemma på juldagen och annandagen ! Vi blir i hos bror & Satu på Julafton med Satus familj

Så vi blir ett JÄKLA gäng iaf !

Nu har mamma slagit in Neas nintendo wii också så hon får ett sånt i julklapp vilket hon VERKLIGEN ser fram emot kul att det uppskattas !

Sen efter vi har handlat , så ska vi åka hem och mot kvällningen klä julgranen (som också ska köpas i morgon) Sen kommer Danne över också & spelar bingolotto med oss på uppesittakvällen !

Sen så klart som man INTE får glömma så ska vi göra skinkan också !

MUUUUUMMMNS !  guuud så gott *** sakna sakna sakna ***   

Så vi ska äta smörgås med julskinka på imorgon kväll & SJÄLVKLART julmust

Det är det som är det BÄSTA med uppesitta kvällarna !

 

Nej dax att gå & lägga sig kanske så man orkar med allt i morgon !

GODNATT SOV GOTT

PUSS & KRAM

 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards