Alla inlägg den 2 april 2011

Av Linda Johansson - 2 april 2011 10:26

Till och börja med så ska jag säga att jag tar INTE en elak kommentar igen ...

Jag har fått nog av era JÄVLA påhopp ... det är MIN blogg ...

Ni har INGEN som helst rätt att komma med era påhopp bara så där ...

Passar det inte så dra åt helvete ingen har bett er läsa min blogg ?

Och jag skriver VAD FAN jag vill i min blogg ... det ska ni ha JÄVLIGT

klart för er ... Har jag fattat mej klart nog ??

Tänk er för ... för snart lösenordsskyddar jag mina inlägg då kan INGEN av

er förutom mina närmaste vänner som jag litar på läsa min blogg längre...

Och vad fan ska ni roa er med om dagarna då ?

Om ni inte kan läsa min blogg ?

Så lägg ner skit snacket ... Det är synd om dom som verkligen vill läsa min blogg

om jag måste lösenordsskydda bloggen pga vissa IDIOTER som har hjärna

som en liten guldfisk ... Är ni bitchiga så förvänta er att jag är tusen gånger värre tillbaka ...

Fuck you Bitch !!


 

Av Linda Johansson - 2 april 2011 10:15

Svar till : Anna J

 

Tack så mycket för ditt stöd :-) det betyder mycket ... som du ser så får jag VÄLDIGT mycket negativa kommentarer i min blogg ... jag har sagt det till dom TUSEN gånger att det är min blogg jag skiver PRECIS vad jag vill ... och om det inte passar så kan dom dra åt helvete ... dom behöver inte besöka min blogg ...

Men det verkar vara något i min blogg som lockar och intreserar folk ... sen så störs dom på det jag skriver fast jag är ärlig ... det är jue mer än vad man kan säga om MÅNGA som bloggar ... dom flesta skriver inte ens halva sanningen ...


Men folk lär väl få uttrycka sig ... men jag har också en gräns och snart är den nådd och jag slutar svara på kommentarer som är elaka ...

Och jag kommer då fortsätta blogga om precis vad jag vill :-)

Tack igen för ditt stöd ... jag önskar att det fanns fler som du som besökte min blogg så man kunde få lite back up liksom ...

Funderar också på att lösenordsskydda vissa inlägg i min blogg så bara dom närmaste kan få läsa ?


Ha en bra dag tjejen :-) Många kramar till dej

Av Linda Johansson - 2 april 2011 10:13

Svar till : Håkan Olsson

 

Den var skiiit bra :-) den bör du se ... jag skratta så jag grät många gånger ...

Men jag älskar jue dom där människorna jag också och därför är det lite extra roligt för mej :-)

 

 


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards