Alla inlägg den 7 april 2011

Av Linda Johansson - 7 april 2011 14:05



Hur gör ni för att era barn ska städa sitt rum ? Eller ni andra som inte

har några barn .. hur ni skulle ha gjort ?

Ska man muta med pengar ? Ska man muta med andra saker ?

Eller ska man säga att dom inte får gå ut om dom inte städar sitt rum ?

Hur skulle ni ha gjort ?

Av Linda Johansson - 7 april 2011 13:12

Ja så här kan det se ut när Nea går an på sina pärlor överallt och på allt i sitt rum , tur att det finns dammsugare :-)

 Barn ska få vara barn och det här är ett

exta barn rum ... stökigt med grejer precis ÖVERALLT !

 

   


Av Linda Johansson - 7 april 2011 10:35

Inte så jätte bra väder idag ... Solen försöker titta fram lite då och då ... men så kommer dom där otäcka molnen och täcker över den varma och sköna solen ...

 

Nea och jag tog oss en liten sovmorgon imorse vi gick upp strax efter 9

Jag hade hoppats på att TVn skulle fungera idag ... så jag kunde kolla på

"Våra bästa år" men inte då ... Skit grejer .. får se hur länge vi blir utan

TV nu då ... jag HOPPAS att den kan funka tills ikväll så jag får kolla på

BB iaf ... Annars blir jag lite smått grinig ...

Vad som händer annars idag vet jag inte rikigt än ... Nea vill åka hem till

mamma & pappa men det är jag mindre sugen på ... Vi får se om vi kan

hitta på något annat att göra idag istället ... Men ut och cykla vill nog Nea

göra endå ... Sen ska jag ta med Nea ner i källaren och hämta upp lite

sommarskor som jag har där nere ... ÄNTLIGEN kan man börjar andvända

dom .. som jag har saknat dom under den kalla och tråkiga vintern ...

Som ni säkert vet så VÄGRAR jag gå ner dit i källaren ensam ...

Visst Nea är väl inte mycket till hjälp ... men känslan att slippa vara ensam

inte fatt det skulle kunna hända någonting där nere men endå ...

Det är RIKIGT obehagligt .. Mörkrädd som man är ...


Imorogn ska jag ner till stan på möte på AMS ... så jag lär ta med mej Nea

dit för jag har tyvärr ingen barnvakt mamma jobbar och pappa sover för han jobbar nätterna den här veckan ... Men det är inge som helst problem för mej

jag brukar kunna ta med mej henne dit ... Det är jue skillnad på möte och möte

Sen till helgen ska vi ha en MASSA myskvällar ♥

Ska försöka hinna med en städning här hemma också till helgen ...

Annars får det bli till veckan ...


Jag tror att folk inte uppskattar min blogg många gånger för jag är så pass

ärlig som jag är ... jag säger PRECIS vad jag tycker och tänker ...

Och det är inte många som kan acceptera det 

Jag har ALLTID varit så och kommer ALLTID vara så ...

Ibland tycker jag faktiskt att det är bättre att öppna käften en gång för mycket än en gång för lite ... vissa vågar inte säga ifrån alls ...

Dom tycker jag synd om ... Om jag tycker att något inte är okej ja då får

folk veta det också ... Mej trampar man inte på hur som helst ...

Jag är en person med känslor och man trampar inte på folk hur som helst

Så ledsen att behöva säga det mina vänner ... men om ni ska fortsätta att

följa min blogg så får du räkna med en MASSA ärligheter ...


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards