Alla inlägg den 24 april 2011

Av Linda Johansson - 24 april 2011 20:21

Nu har ni något att läsa :-)
 
 
Vad gjorde du kl 08.00 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Handlade
Det sista du sa högt: Är det bra ?
Det senaste någon sa till dig: Sätt på filmen mamma
Vad har du druckigt idag? Vatten och mjölk
Vad var det senaste du åt ? Sallad
Vad var det senaste du köpte?: Ciggaretter och cola
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun ?
Vad är det för väder hos dig nu? Solen har gått ner
Godaste glassmaken? Calippo
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Näj
Sover du tugnt? Ja det gör jag
Drömmer du mardrömmar? Ofta
Trivs du med ditt jobb? Arbetlös
Favorit klädsel: Jens , mysbyxor och nån tunn tröjja
Favoritlåt just nu: Ison & Fille - Jag skrattar idag
Vad ser du om du tittar till höger? Tvn
Vad gör dig glad just nu? Sommaren , värme och Nea
Vad ska du göra härnäst? Kryper upp i soffan och kollar på film med Nea
Höger eller vänsterhänt? Båda mest Höger
Humör just nu: Arg , förtvivlad och magont , men glad också
Favoritgodis? Choklad
Kläder just nu: Leggins , jeans shorts svart linne och en vit kofta
Sommarplaner: Sola , bada , äventyr , hoppas på sommarjobb festa & grilla
Hur många kuddar sover du med? 4
Spelar du något instrument? Näj
Morgon eller nattmänniska? Inget av det igentligen
Vad är viktigast för dig? Min familj och min dotter
Är du kittlig? Aaa på sidorna och under fötterna  :-)
Snarkar du? Näj
Stjärntecken: Skorpion
Längtar du mest efter just nu? Ett jobb och mer pengar i plånboken ! 

Av Linda Johansson - 24 april 2011 13:34

Men det kan bli JÄVLIGT kul endå :-) Jag hade en JÄTTE rolig kväll igår tillsammans med Tina och grabbarna ifrån Storvik ... Tina hämtade mej hos

mamma & pappa så åkte vi hem till henne en sväng och satt ute i solen och

drack en varsin öl och snackade lite skit ... Sen hämtade Jesper oss och vi

åkte till Storvik till hans föräldrars hus och satt där på deras bakgård och

grillade och drack ... skit trevligt ... Åkte in emot Sandviken vid 12 tiden

för att gå på krogen det var SKIT mycket folk men det är bara kul :-D

 

Träffade på väldigt många jag  känner och typ halva släkten :-)

bror , kusinerna och moster ...

Dansade och härjade omkring överallt hela kvällen ....

Jag som ÄLSKAR att dansa hade lite svårt att bara stå på dansgolvet som jag

brukar ... utan det vart några danssteg och sen vidare och kolla läget :-)

Men kvällen slutade ALLDELES för tidigt tycker jag ...

Tråkigt att krogarna bara har öppet till 02 man skulle bo i Stockholm eller nå

det är jue när dom stänger som man har som mest roligast ...

Jag knatade ensam till Sibylla för att kolla om jag kände någon ...

träffade på kusin och moster där igen :-)

Stannade och pratade en stund innan jag knatade hemåt till mamma & pappa

och det är här jag är nu väntar på att Sandra ska komma med mitt

lill hjärta ♥  jag saknar henne som bara fasiken fast hon åkte igår ...


Så idag ska vi ha en RIKTIG mysdag tillsammans ♥ 

och ikväll blir det söndagsmys med lite godis och film

inget dagis imorgon utan Daniel hämtar Nea hemma hos oss

Så då kan i ta en söndagsmyskväll tycker jag :-)

Vi missade jue det igår så vi får ta igen det idag ...


Nä mina vänner och ovänner ....

Nu ska jag gå ut till mamma ute på balkongen och njuta av solen innan

lillis kommer ... GUD vad jag önskar att jag eller mamma & pappa hade

hus så man kunde fläka ut sig på en sol stol och sola

Jag avundas dom som har ett hus just nu ... trampa lite gräs istället för

en massa jävla assfalt hela tiden ...

Aaja bara gilla läget ...

Hörs sen !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards