Alla inlägg den 26 april 2011

Av Linda Johansson - 26 april 2011 20:51

Som bubblar i mej nu ... så OTROLIGT många känslor !

Jag är absolut inte på topp just nu ...

Jag måste hantera mina känslor först innan jag tänker sätta mej ner och blogga

igen ... Tårarna är inte långt ifrån jag får kämpa för att hålla dom kvar

ALLT går neråt för mej just nu och jag finner inget som helst ljus

Jag önskar att jag hade min älskade mormor att gå till just nu

Men halva jag dog med henne ...

Där hade jag kunnat släppa fram tårarna utan att känna skuld !

Imorgon ska jag köpa en bukett blommor och gå till hennes grav för jag VET

att hon hör mej  även fast jag inte kan se henne !


Nej hålla tillbaka tårarna får INTE gråta ... Jag är stark det har jag

alltid varit starka människor gråter inte


Får se när jag orkar och kan blogga igen jag hoppas ni har överseende

med att jag tar en liten pause ifrån bloggandet ett tag

för att finna mej själv och få kontroll över känslorna

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards