Alla inlägg den 9 april 2011

Av Linda Johansson - 9 april 2011 11:21

Vissa slutar nog ALDRIG att förvåna mej ...

Hur orkar folk leva i sin lilla bubbla

dag in och dag ut ? Nä jag tror jag känner ALLT för många oseriösa

människor ... Som INTE orkar ta tag i sina liv och växa upp ...

Förstår inte hur dom orkar vara så fjantiga och omogna ...

Det SKRIKER uppmärksamhet av dom till tusen ...

Allt som vill är att få uppmärksamhet ... Varför ska man HELA tiden behöva

bli bekräftad att man är bra och ser bra ut ? Då måset man ha dåligt

självförtroeende ... att man inte kan acceptera sig själv utan andra

MÅSTE göra det åt än ...

Äh är så trött på sånt folk som tar så OTROLIGT mycket energi ...

Och ger INGENTING tillbaka ... Blod sugare säger jag bara ...

 

 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards