Alla inlägg den 13 april 2011

Av Linda Johansson - 13 april 2011 09:36

Jag blev väckt imorse av både mamma & pappa och så klart hunden ...

som sprang runt som ett yrväder överallt ...

Fortfarande trött men börjar på att piggna på mej lite ...

Grått och trist väder ute ... hoppas på sol lite längre in på dagen ...

Men det lär vi väl inte få ... Igår var det en KANON fin dag ...

Jag gjorde mej klar och traskade ner till stan och mötte upp Jelan , Sandra

och Tina ... satte oss på statstrappan i solen och planerade festen vi ska ha

i Juli ... nu är lokalen bokad ... saker vi behöver nerskrivna , ljud anläggning

och gästerna bjudna ... Det blev strax över 120 gäster som blev bjudna

men alla kommer inte att komma ... men vi lär nog bli ett redigt gäng iaf :-)

Så nu längtar jag som FAN till festen ... Kommer bli kanon ...

Grilla , Sola , sommar drinkar , spela kubb , en massa olika stafetter ,  m.m

Man kan INTE göra annat än att längta !


Ikväll går jag över till Jenny för att kolla på lite skäckfilmer :-)

Kommer INTE kunna sova inatt ... iaf inte ensam hemma så jag slaggar nog

över hos mamma & pappa inatt ...

Så det är det som händer för mej idag ... före ska jag bara ta det lungt ...


Ne har inte så mycket att skriva nu .. plus att pappa vill ha datorn en sväng ...

Så jag får glida härifrån nu ... kanske slänger in ett inlägg lite senare om ni har tur :-D

Ha en bra dag ! Det ska jag ha fast jag saknar mitt lill hjärta !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards