Alla inlägg den 11 april 2012

Av Linda Johansson - 11 april 2012 11:06

Godmorgon !


Jag hade så gärna velat vakna med solen som lyser in i fönstret i ansiktet ... men ikke istället så ska det regna idag också börjar tröttna ganska rejält på det här ... jag vill ha sommar och värme ! Men det verkar som om vi får vänta ett bra tag på det ... hmm ! Men den som väntar på nå gott eller hur är det man säger !? :-)

tog en liten sovmorgon i morse ... strax efter 09.00 traska jag upp slänga mej i soffan och vakna till lite framför TVn !

Nu är det väl dax att göra sig klar för dagen ... ska åka över till mamma & pappa en stund idag tänkte jag !

Sen efter 18.00 kommer älskligen hem då blir det att fortsätta tvätta och så klart en film eller två !

inge sugen på att ens kolla ut igenom fönstret idag ... helst utav allt så skulle jag vilja krypa upp i sängen / soffan ta fram boken värma på en kopp varm choklad och vägra att kliva upp på heeela dagen ... men det funkar inte riktigt !

Det får bli en annan gång !

Trött , tröttare , tröttast !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards