Alla inlägg den 23 april 2012

Av Linda Johansson - 23 april 2012 07:21

Som jag inte tycker om !


Godmorgon ... sovit gott ? Det har iaf jag men klockan ringde alldeles för tidigt tycker jag ... är fortfarande as trött försöka vakna till lite ... ska lämna Nea i skolan till 08.00 sen ska jag knata hemåt koka lite te och slänga mej i soffan och kolla på rix morgon zoo eller vakna med the voice får se vad det blir och vakna till lite så dagen kan börja ! Usch jag tycker inte om dom här måndagarna när Nea ska åka iväg det är dom värsta dagarna i mitt liv kan jag be och tala om för er ... jag önskar att det kunde kännas bra att hon åkte iväg ... om man någongång kune slappna av och njuta lite medans man har egen tid men inte då det är precis tvärtom ! Jobbigt , Jobbigt ! Vad som händer idag är att jag ska ner på stan med Jenny L och kolla på en present åt Älsklingen som fyller år på Onsdag ... ! Igår boka älsklingen bio åt oss och jag ska ringa och boka bord på våran finaste resturang (enligt mig) här i Sandviken då ... dyrt som faan men det är det värt ... Sen fyller man bara år en gång om året också ... och så blir det en liten "dejt" på samma gång det är faktiskt första gången vi går på bio tillsammans låter kanske knäppt men det är sant ... så det ska bli roligt ! Hoppas på att filmen är bra nu också då ! Så det är lite att fixa och dona till veckan plus skola och jobb !


Ne nu ska vi kramas lite i soffan passa på innan jag ska lämna skruttungen ! Ha en bra dag allesammans !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards