Alla inlägg den 30 april 2012

Av Linda Johansson - 30 april 2012 17:23

Känns mer än Underbart just nu !


Gjorde klar ett prov idag som jag har kämpat med ett tag nu ! Känns otroligt skönt att ha det gjort...som sagt jag satt hemma och pluggade hela helgen medans kompisarna var ute och festa ! Visst kändes det väldigt surt just då men nu är jag glad att jag gjorde det , så jag fick godkänt ... Så nu kan jag släppa det och gå vidare med datakunskapen som jag ska rå plugga i , i veckan ! Ska satsa allt dom sista veckorna som är kvar nu innan sommarlovet !

Sen fick jag hem mitt älskade barn idag också ... hur underbart som helst ... hon vart verkligen jätte glad när jag kom och hämtade henne i skolan hon sprang fram till mej och krama om mej jätte hårt och ville knappt släppa ... hon berättade att hon hade gråtit efter mej igår ... känns inte bra att hon saknar mej så där och inte får ringa och prata med mej ens ! Moorr ! Aja det är som det är , hon är iaf hemma nu och vi ska ha det jätte mysigt tillsammans i veckan !



Dagens absolut bästa låt !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards