Alla inlägg den 18 april 2012

Av Linda Johansson - 18 april 2012 18:55

Har hänt idag !


Stack iväg till skolan på datakunskap tur att jag gick för jag kom igång ganska bra så nu har jag löst problemet !

Så imorgon efter etiken ska jag gå på handledarkurs där man kan sitta och få hjälp att komma igång så jag får lite gjort !Så det där löser sig endå till slut ! Slipper man gå och fundera på det !

Annars har vi inte gjort mycket alls Nea ville leka med Lill Johanna så hon kom hit och åkte nyss hem dom var ute och lekte hela tiden och jag passade på att öppna boken snabba cash första boken som jag lånat av älskligen han har både första andra och tredje men jag har bara kommit till mer än häften av första boken men den är bra man fasnar lättmen tyvärr har jag inte så mycket tid att läsa när man pluggar , jobbar , har barn varannan vecka , hinna med hemmet tvätta , städa , handla osv ... så vill man ha tid att umgås med älsklingen också !

Hur som helst !

Jag la mej och läste hur skönt som helst och älsklingen somna på soffan (va förvånad jag blir) undra hur många gånger de har hänt nu  det händer varje kväll ... men jag börjar vänja mej nu i början var det svårare klart det inte är så kul nu heller när han somnar på soffan och man sitter själv men det är jag nog inte ensam om ! Jag tycker om honom endå fast han somnar vart han än är ! :-) sen har vi ätit älskligen ha kockat igen som vanligt ... och det blir alltid lika gott när han gör maten ... det finns ingenting som han har lagat som jag inte har tyckt om ... visst jag är glad i mat men det är endå nå speciellt ! Nu ska vi krypa upp i soffan får se hur länge Marcus blir vaken ! Nea ska lägga sig om en stund lite godnattsaga och kramar innan det är tack och godatt för idag en ny dag imorgon !

Jag kommer nog att somna rätt tidigt ikväll jag med faktiskt , har haft spänningshuvudvärk hela dagen idag minde kul sen är jag trött och behöver lite sömn men nu är det bara två dagar kvar med tidiga mornar sen får vi sova ut och det ska bli otroligt skönt !

Hörs imorgon !

Av Linda Johansson - 18 april 2012 08:33

Godmorgon !


Det känns bättre idag lär jag säga ... även fast morgonhumöret inte är det bästa kanske så känns det endå bättre idag än vad det gjorde igår ... skönt att det kan gå över skulle aldrig palla att ha sånna dåliga dagar ofta !

Skola idag datakunskap det mest meningslösa och tråkigaste ämnet enligt mej ... kan vara för att jag ligger efter lite där så jag måste komma ikapp nu ... Hade varit skönt med sovmorgon imorse när man börjar 13.00 men det går jue inte Nea ska upp i tid och hon börjar 08.00 i skolan så vi kliver upp 06.30 för att hinna äta frukost i lugn och ro och inte behöva stressa en massa ! Tycker inte om att stressa på morgonen ! Då ska man ta det lungt hinna vakna till !

Just nu så sitter älsklingen och jag (eller halvt jag) och kollar på Rix morgon zoo hur bra är inte det då ? Tycker om Titti faktiskt det är lite jävlar inamma i henne , hon sitter där med två killar som kanske kan vara svårt ibland när man är ensam tjej det beror på hur killarna är ... men jävlar vad hon kan försvara sig själv emot dom ! Sånt gillar jag !

Det borde finnas fler som hon , tjejer ska inte ta skit ifrån killar , killar är ganska duktiga på att tro att dom är sååå mycket bättre än oss tjejer fast det många gånger är tvärtom ! (Min åsikt då) fast det är klart killar ska inte ta skit ifrån tjejer heller ingen ska vara taskig emot varandra !

Hur som helst !

Kramas lite i soffan innan det är dax att börja göra lite nytta och göra sig klar innan skolan börjar ! Så får vi se om det blir nå fint väder idag det ser så ut ... försöka hitta på något skoj idag när älsklingen är ledig och allt !

Hoppas vädret håller i sig !


Här är låten som jag skrev tidigare i ett inlägg ! Har kommit på nu tack vare Jenny E hur man lägger ut låtar ifrån youtube i bloggen ! HAHHA dum som man är !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards