Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Happy Valentites Day !

Av Linda Johansson - 14 februari 2013 11:11

Alla hjärtans dag idag ! Vilken världelös dag nej jag är inte ett dugg bitter :-) klart man hade velat fira den här dagen med någon ... jag har inte ens Nea hemma hon är hos sin pappa den här veckan ... Men inte bryr jag mej om den här dagen .. jag ska snart till skolan har en lektion på 3 timmar sen ska jag knata hemåt och trycka näsan i skol böckerna och göra klar en uppsats som ska vara klar tills på Måndag , så det är det min helg kommer att bestå av plugg , plugg och plugg och så klart någon film eller melodifestivalen på det man måste ju avbryta pluggandet lite ... Är bjuden på fest i morgon men kommer att tacka nej för skolan går före ... är det , det här som kallas vuxen och att man tar ansvar ? Sen så känner jag inte för att dricka heller som jag skrev i tidigare inlägg så kommer jag ha ett par vita helger framöver till mars när Carola fyller år och ska ha sin 30 årsfest och det lär man ju fira så klart ... men tills dess får det bli ett par lugna helger känner jag , när man blir så bakis som jag blir oavsätt om jag dricker mycket eller lagomt så blir jag alltid bakis på något sätt mer eller mindre och hela dagen blir förstörd och ska jag hinna göra klar uppsatsen i helgen så har jag verkligen inte tid med och ligga bakis och sova hela dagen och tycka synd om mej själv ! En del utav oss växer upp helt enkelt !


Happy Valentites Day både till er som inte har någon att fira dagen med (speciellt ni) och ni som har någon att fira med !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards