Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Hjärt och Lungräddning !

Av Linda Johansson - 15 maj 2012 12:17

Gjorde vi i skolan idag ! Tur att man hade bra tjejer i gruppen kändes lite pinsamt att göra vissa saker ! :-) Men det gick jätte bra förutom att jag hade problem med att blåsa och det säger jue sig självt när man är förkyld och ingen ork alls i kroppen ... Fick träna på en massa olika saker ... Så nu kan man en hel del ,  och kursen är klar väntar bara på ett enskilt samtal med läraren och få betyg ! Känns väldigt skönt ! Sen ska jag njuta av sommaren , jobba , semester , äventyr bara vara tillsammans med dom som jag älskar ! Mamma har bokat en stuga i Rättvik en vecka åt oss dom veckorna jag har Nea hemma ... Det ska bli skönt att komma bort lite ladda batterierna samla nya krafter till skolstarten till hösten igen ! Har en massa saker framför mej nu ... Sommarjobb , övningsköra (teorin på det plugga satan med den) , Nea så klart , sen skolan igen till hösten med nya roliga ämnen och nytt folk att lära känna ! Sen börjar Nea första klass till hösten också vilket båda två ser fram emot :-) Det Kommer bara bli bra nu känner jag ! Det är ingen idé att blicka tillbaka på något (gråta över spilld möjlk) det man måste göra är att se framåt acceptera och gilla läget som det ser ut ... Vissa saker är tråkiga som inte varit förväntat men ett måste för många inblandade ! Det gäller att stå stark och inte låta någonting dra ner än när man väl kämpat sig upp ! För det lär inte hända mej igen ... jag har varit så djupt nere så många gånger men endå tagit mej upp ... nu tänker jag inte falla ner igen ! Nu ska jag stå kvar här där jag står!

Nya tag , nya möjligheter väntar runt hörnet för både mej och Nea !


Riktigt bra låt faktiskt !

 
 
Ingen bild

Millie

15 maj 2012 13:45

Hallå! :-)
Fin blogg du har och så roligt när du länkar till härlig musik, det gillar vi! ;-)
Kul det måste vara när man får lära sig bra saker och så skönt att du klarat skolan! Grattis!
Ska du få jobba mycket i sommar? På något bra ställe?

Åh men så mysigt det låter att hyra stuga sådär! Är ni några som ska åka tillsammans? Jag har aldrig varit i Rättvik, är det fint o så, liksom något speciellt ni ska göra när ni är där? :-)

Är det något speciellt som hänt som du inte väntat? :-/ Så tråkigt det låter om du haft det så jobbigt, hoppas att det som är bra håller i sig nu i alla fall!

Vad ska du/ni göra idag/i veckan? Tråkigt att inte våren kommer med någon speciell värme nu när man går och längtar! :-/

Ta hand om dig!

Linda Johansson

15 maj 2012 20:56

Hejj Millie :-)

Tack så mycket , kul att du uppskattar den :-) alltid lika kul att folk tycker om min blogg !

Jag kommer att jobba mycket som det ser ut nu :-) kul att göra liet annat än att bara plugga ! Jag kommer att komma till ett bra ställe jobba med det som jag vill jobba med !

Det är jag , mamma , pappa och Nea så klart som åker en vecka ... kommer bli skönt att få komma bort lite ... ! Rättvik är fint tycker jag då men litet ... nja det blir väl bada och ladda nya batterier jag vet inte rikigt än vad vi ska göra ...

Jadu jag brukar inte planera veckorna varje gång så den här gången har vi inet planerat så mycket utan det får komma som det kommer ... på Fredag ska Nea och jag iaf vara hundvakt åt mamma och pappas hund för dom ska ut på dans ... så då har jag ställt upp mer har vi inte rikigt planerat ...

Ja nu får det bli lite värme snart ... sommaren är så kort endå så ska den behöva regna bort liksom ! Nej fy värme vill vi ha :-)

Hadet så bra ! Och tack för kommentaren !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards