Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Myskväll hemma med mammis och pappis !

Av Linda Johansson - 7 oktober 2009 20:41

Ja det blir så att jag sover över hos mamma och pappa inatt och myser lite med dom !

ska upp tidigt i morgon göra mej klar och möta upp Patrik vid Sibylla kl 11.00 fika lite med honom innan han åker tillbaka till UmeåFredag passa på att umgås lite Cool

Sen ska jag möta upp Tina på stan när hon slutar skolan kl 14.00 också sen knata hem till mej Tina ska hjälpa mej och färga håret MÅSTE färga det mörkare trivs INTE alls i min hårfärg som jag har nu !

Tjattra lite och ha bara JÄTTE trevligt tillsammans !

Kom hem för en stund sedan har varit över hos Jenny en sväng var ett tag sen nu tråkigt när man tappar kontakten men det blir väl så när man skaffar barn och allt sånt !

Men vi hade JÄTTE trevligt pratade gammla minnen och skrattade och tokade oss som vanligt !

Fick kramas och busa lite med hennes son Eddie också sååå MEGA söt den ungen han tycker om mej ! Tungan ute

Fick till och med skjuss hem så det var jue jätte snällt slapp man gå ensam i mörkret och en ONSDAG också !

Så nu får vi väl se när man kan träffa Jenny igen HOPPAS att det inte går allt för länge tills vi kan ses igen bara !

Just nu sitter jag och vräker i mej feta ost och skivade tomter finns ABSOLUT INGENTING godare !

Det kan jag VERKLIGEN rekomendera Feta ost med täningar på bruk och skivade tomater !

HELT PERFEKT att ha till lite mys , MYCKET godare än godis !

Men för att det ska bli som godast så ska det stå i nån timme i kylskåpet så tomat saften blöter upp osten lite !

Ett tips bara ! Skrattande

Nej nu ska jag frossa klart här och sen slänga mej i soffan med mammis och pappis och ta det lungt en liten stund sen ska jag duscha och göra kväller !

GODNATT SOV GOTT !

Tjingeling !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards