Alla inlägg den 10 april 2009

Av Linda Johansson - 10 april 2009 20:37

Godkväll !


Nu är jag propp mätt åt typ som om jag aldrig sätt mat förut :P

Fläskfilé potatisgratäng och massa grönsker MUMS

Och så klart efteråt godis :P

Nea och Emma fick två varsinna stora ägg ett av mamma och pappa och ett av mormor så nu har dom godis för över ett år kan jag lova !

Men nu är jag trötter !

Ska åka hemåt om en stund och lägga oss (Sova ensam inatt kommer bli jobbigt , vill sova med Micke)

Saknaden är STOR  även fast han åkte idag så känns det som om han åkte igår kan inte få nog utav honom han är så SPECIELL !

även fast vi är VÄLDIGT olika igentligen så är det något med honom som är speciellt !

Det flyger fjärilar i magen på mej när jag tänker på honom !

( KÄRLEK )


Undra vad man ska hitta på i morgon då ?

Jag tror att jag ska fortsätta att städa iaf en stund på förmiddagen !

Damma klart, golven tror jag att jag tar på söndag är så mycket så jag MÅSTE dela upp det !

Ne nu bloggar jag inge mer idag är trött och vill gärna åka hem nu och sova !


Natti natt !


Av Linda Johansson - 10 april 2009 16:32

Ja nu kan jag iaf se ut när solen ligger på fönstrena :P

Det har jag INTE kunnat gjort förut hoho !

Men som jag HATAR att putsa dessa fönster det är så SJUKT många !

Både utanför imellan och innanför på ALLA fönster !

Men nu är det ÄNTLIGEN gjort förutom att jag inte kunde öppna fönstret i Neas rum så jag kunde ta dom imellan men det får pappa hjälpa mej med sen är inte så kunnig på sånt där skit :P


Nea åkte till mamma och pappa för en stund sen hon har tjatat hela dagen om att få åka dit ! Hon tycker VERKLIGEN om att vara där och det tycker jag är skönt !

Så jag har kunnat tagit fönstrena i fred så nu är det klart !

Ska sätta igång med badrummet också försöka damma lite överallt så långt som jag hinner för sen ska jag åka över till mamma och pappa på lite mat !

Så bror hämtar mej väl vid 18.00 tiden så det är dax att sätta fart nu !


Fasiken vad jag bloggar mycket om INGENTING igentligen ! Men jag tycker om att skriva !




Av Linda Johansson - 10 april 2009 13:13

Goddagens !


Nu blev det tomt här :( saknar dej redan JÄTTE mycket förstår inte, du åkte jue nästan nyss ?

Men vi hinner ses en stund på Söndag iaf får se fram emot det :D

Nu tittar solen fram också HÄRLIGT !


Idag ska jag försöka ta tag i städningen jag MÅSTE göra det nu får en liten känsla av panik ångest nu när det är så skitigt ÖVERALLT !

Jag klarar inte av att ha skitigt hemma då blir jag knäpp !

Tog jue vardagsrumsfönstrena igår så dom är gjorde iaf tog också fläkten Micke hjälpte mej med det :D

Sen har jag bäddat rent i sängen idag också ! Så nu är det gjort !

Men jag har ALL dammning kvar och golvena också !

Sen tvätta måste jag göra också !

FY för att vara vuxen !

Nea kanske åker till mamma och pappa senare idag så jag kan städa ensam !

Det är svårt att städa när hon är hemma !


Hur kan man bli så jävla irriterad på sitt barn ibland ?

Idag är det SJUKT jobbigt hon trotsar och jävlas hela tiden !

Ibland har man faktiskt lust att sälja dom på blocket eller något !

Barn är INTE bara underbara , dom kan vara VÄÄLDIGT jobbig ibland också

Så jag HOPPAS mamma och pappa hämtar henne senare så jag får mitt gjort


Senare vet jag inte alls vad som händer !

Får se om jag också åker över till mamma och pappa en stund det visar sig !

ORKAR INTE fira någon påsk förstår INTE varför folk ska göra sån JÄVLA stor sak av påsken ??

Det är en sak med jul och födelsedagar och midsommar men PÅSK ?

Överskattat som bara FAN !

Hålla på och slänga ut en massa pengar på mat och godis och sånna saker ?

Ne det får vara HELT för min del känner jag iaf just nu !

Men jag är GANSKA irriterad just nu också har inte ens hunnit duschat idag för jag MÅSTE hålla koll på Nea hela tiden !


Ne nu var det MYCKET gnäll men jag har sånna dagar ibland !


ciao!

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards