Alla inlägg den 12 april 2009

Av Linda Johansson - 12 april 2009 19:42

Godkväll !


får man säga ÄNTLIGEN är det kväll ? har varit en jobbig dag idag faktiskt !

Så det känns skönt att det är kväll nu !

Men OJ så skönt det är ni när det mesta är klart att man för en gång skull har gjort lite nytta ! :D

Nea ligger i sängen och ska till och sova iaf ! Låg och myste med henne och läste lite innan !

Tyckte att TVn kunde få vara avstängd idag !

Få se när hon somnar då känner för att ta ett varmt skumbad ikväll !

Var ett tag sen jag badade nu eller nu ljög jag tillsammans med Micke

men inte ensam !

Så skönt att bara ligga där en stund och halvsova :D

Sen får vi se om man slänger sig framför TVn en stund eller om man ugglar här !

Ville säga godnatt och att detta är det sista inlägget för ikväll

ganska meningslöst inlägg men endå :D ENJOY!


Natti natt !





Av Linda Johansson - 12 april 2009 17:14

GUD SKÖNT det är nu när man ÄNTLIGEN är klar med städningen :D

Nu är det iaf rent här hemma !

Sötaste kom och sa hej en stund idag också UNDERBART att se honom igen

det var LÄÄÄNGE sen jag kände så här för någon !

Jag vill ALLTID vara med honom hela tiden kan inte få nog av honom ! ! !

Nu får man vänta tills fredag innan man får träffa honom igen :(

Men jag har lite att göra i veckan så jag tror att veckan kommer att gå ganska fort endå !

Vilken HÄRLIG känsla det är att vara rikigt KÄR i någon !

Hade faktiskt glömt bort hur UNDERBART det är att vara rikigt kär !

Jag som ALLTID tyckt att det är skönast att vara ensam göra som man vill utan att ha någon som man måste anpassa sig till !

Men jag kan LOVA att jag har ändrat mej helt och hållet om det nu !

Jag trivs BÄST med Micke

Jag TROR på kärleken !

Jag TROR på oss tillsammans han och jag !

Det är INTE bara idag solen lyser för mig det har den gjort sedan jag träffade honom för första gången på bussen på väg emot havs !

ALDRIG kunde jag väl tro att jag skulle träffa kärleken på en kryssning

Men det GJORDE jag

Jag träffade min KÄRLEK Mikael !



Nu ska jag ta och ringa mamma så jag får hem min andra kärlek snart :D

Hon har varit borta sen i förmiddags vid 11.00 tiden tror jag !

Så det är på tiden att hon kommer hem till mamma sin igen :D

Sen blir det en MASSA mys och lite sånt

Mycket som MÅSTE göras till veckan så då kommer jag inte rikigt hinna med det som jag skulle vilja göra !

Sen åker hon till sin pappa igen på Ondag också !

Kanske äta något innan ? har inte hunnit med att äta något idag pga all städning !


Puss Och Kram mina kära bloggläsare !






Av Linda Johansson - 12 april 2009 13:27

Goddagens !


Ja nu tycker jag VERKLIGEN synd om mig själv !

Här sitter jag INNE i det här fina vädret med dammmoppen i högst hugg !

Vilket nöjje !

Men snart är det iaf rikigt vår städat här !

Jag har !


* Putsat fönstrena

* Bäddat rent i sängen

* Dammat ÖVERALLT !

* Tvättat

* Rensat i alla skåp och lådor !

* Dammsugit (Golv, soffa , mattor , stolsdynor , möbler m.m)

* Torkat golven


Det här ska jag OCKSÅ hinna med innan jag blir nöjd !


* Rensa cykelborden på en massa skit !

* Gå igenom kläder som ska läggas undan under sommaren

* Gå ner med en massa skit i förrådet

* Rensa i Neas rum igen


Ja det är allt jag kan komma på nu iaf :D MYCKET som MÅSTE göras nu när det är VÅR ! :D

Dax att fortsätta nu så man blir klar så KANSKE man kan hinna ut i solen en stund idag :D

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards