Alla inlägg den 13 april 2009

Av Linda Johansson - 13 april 2009 21:08

Ja då har man FAN i mej varit med på TV också på Fjäran 2 :D UNDERBART !

Jag och Linda ! Kan INTE bli bättre !

Nu planerar vi en till resa i Juni innan sommarjobben börjar för oss !

Får se vilka man får med sig då !

Men jag SKA åka iaf !

Är så SJUKT laddad nu känner jag !


Ville bara berätta att jag varit med på TV haha !

Nu ska jag snart ringa Älsklingen och prata med honom innan man kan sova !


Natti natt !


Av Linda Johansson - 13 april 2009 19:52

Godkväll !


Nea och jag hade super tråkigt tidigare idag vi visste inte alls vad vi skulle göra !

Ringde min kusin Malin tänkte om vi kunde komma över och leka lite med henne och hennes barn men då låg Malin i feber så det gick inte

Hugo är hos sin pappa nu så vi kunde inte hitta på något med Linda och Hugo dåligt väder regn och rusk jag som hade planerat hela den här dagen fullt ut först städa och rensa i cykelboden jag och Nea på förmiddagen

sen in och äta lite grann och efter det skulle Nea få cykla lite så kunde vi leta lite blommor på vägen och sen lämna cykeln hemma och knata ner till statsparken och leka där tills det blev dax för att gå hem och göra kvälls mat!!

Men nu vart det inte så eftersom det var så klart dåligt väder !

Så Nea var sugen på att åka hem till mamma och pappa och hälsa på !

Så det gjorde vi mamma hämtade oss och vi åkte dit snackade lite skit Nea lekte hårfrissör på mej haha !

Hon tyckte att hon skulle få andvända en rikigt sax och klippa men det tyckte då VERKLIGEN INTE jag :D

Kollade på film och hade oss !

kom hem för en stund sedan blev lite sibylla till kvälls mat idag IKKE bra !

Men ibland får man faktiskt !


Ne nu ska jag kolla på färjan2 få se om man kanske är med hahaha !

fy fan !


Natti natt


Lite bilder på dom som betyder mest ! MINA två kärlekar !

Av Linda Johansson - 13 april 2009 13:45

Måndag och en GRYMT tråkig sådan också !


Jag och Nea har inte gjort mycket idag kan jag säga !

Vi hade planerat att gå ner till parken och busa lite grann och plocka lite blommor och lite sånt mys !

Men vad är det man ser när man vaknar ?

INGEN sol alls BARA regn och åter regn !

Gud så tråkigt vad ska man göra idag då ? Och inne ??

Jag som har sån SJUKT dålig fantai !

Vi har iaf gjort lite små saker och ätit mat (Mindre kul kanske)

Badat tillsammans (Eftersom Nea tycker om när vi gör det)

Kollat på Film och kramas lite grann !

Det är typ allt vi har gjort dag !

Det är NU jag ångrar som bara den att jag tog städningen igår när det var såå fint ute !

Hade jag vetat att vädret skulle bli så här idag så skulle jag ha varit ute HELA dagen igår och städat och sånt tråkig idag när det är sånt dåligt väder !

Men inte visste jag det just nu känns det bara meninglöst och tänka så !


Så vad vi hittar på resten av dagen vet jag inte kanske ska ta oss en koll i pyssel skåpet och pyssla med något där ?

Och hoppas på finare väder i morgon så man kan vara ute då istället !


Puss & Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards