Alla inlägg den 9 april 2009

Av Linda Johansson - 9 april 2009 19:15

Godkväll !


Nea väckte mej och Micke i morse vid 08.00 tiden men vi örkade inte gå upp hon nöjde sig med att gå upp själv och sätta på TVn :D

Eftersom mamma skulle till Uppsala idag till sjukhuset där på rönken så tyckte jag att vi skulle följa med för att komma ut lite grann !

Och det tyckte mamma också så vid 11.30 tiden ungefär hämtade mamma och pappa upp oss för att åka till Uppsala !

Mamma hade tid där 15.00 så vi hann inte göra så mycket före !

Nea tyckte väl att det blev lite lång tråkigt och sitta och vänta men det tog inte såå lång stund innan hon var klar !

Åkte vidare och åt lite mat (Var nog det godaste jag ätit på VÄÄLDIGT länge och Bean var TOOOOK god!)

Men kostade där efter också :D

Sen tyckte vi att det räckte och åkte hemåt ! kom hem för någon timme sedan !


Tyckte att det var på tiden att ta och rengöra fönstrena SPECIELLT i vardagsrummet (Med Neas fingeravtryck överallt)

Men det räckte jue inte med fönsterputs så det fick räcka med fönsterna i vardagsrummet idag iaf ! Måste köpa nytt i morgon så jag kan ta resten av fönstrena i helgen nu till våren :D

Sen är det så SJUUUKT skitigt här också så jag MÅSTE STOR städa här i helgen också så det kommer att ta ett tag att städa här hemma nu när man skjutigt upp det så länge ! Dum som man är !


Ne dax att göra kväller med lill tjejen så man får mysa lite sen innan Micke åker hemåt i morgon :( vill INTE

Bloggar inge mer i kväll har annat för mig ;P

Natti natt !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards