Alla inlägg den 24 april 2009

Av Linda Johansson - 24 april 2009 21:16

PUH vilken dag men SJUKT UNDERBAR har den varit iaf varmt och skönt hela dagen kan det bli mycket bättre ?


Nea vaknade någon gång vid 07.00 tiden ! (tidigt) Men hon ville vakna till lite så hon satte sig vid TVn en stund så jag somnade om ett tag !

Efter en stund så tyckte hon att det var på tiden att jag kom upp och gjorde frukost till henne för hon var hungrig så det var bara att traska upp det !

När vi precis ätit klart så ringde mamma och frågade om vi kunde gå ner en sväng för dom var på väg till oss för att kolla om Nea kunde ha sin gammla cykel ifrån förra året som är en 12 tummare så det var bara att slänga på sig kläderna det och gå neråt !

Såg direkt att hon INTE alls kunde ha den cykeln så vi bestämde oss för att köpa en ny åt henne

Passade på ,på samma gång och fråga om mamma och pappa kunde skjussa mej och Nea och handla hem lite mat som fattades !

När vi handlat så åkte vi direkt hem och inväntade tiden för att äta lite mat !

Vid 12.15 mötte vi upp Angelica , Evelina och Emila för att knata ner till statsparken så barnen kunde få leka av sig  !

Men när vi kom ner dit så såg vi att det MÅSTE ha varit en hel JÄVLA klass med ungdomar som tog upp hela lekparken så självklart ville INTE Emilia och Nea leka där rädd för dom större barnen !

Så vi knatade vidare Angelica hade hört gott om en annan lekpark som vi tänkte gå till istället !

När vi kom dit så var det tyst och lungt inga barn alls förutom våra då !

Ungarna sprang iväg direkt och lekte jag och Angelica bosatte oss på en bänk för att njuta av solen och av sällskapet !

Snackade MASSA skit och hade det JÄTTE trevligt !

Snälla Angelica hade tagit med fika till oss saft och kakor och bullar och frukt och en massa sånt gott så vi satt där i solen och fikade och mådde KANON bra tillsammans :D

Så ifrån ca 13.00 till 16.00 ca satt vi där och pratade om allt mellan himmel och jord medans barnen lekte !

Sen ringde Linda och tyckte att vi skulle komma över till henne istället för hon och Hugo var också ute men utanför dom då !

SJÄLVKLART ville vi det så vi knatade iväg dit bort

Satt och snackade mer skit med Linda och Angelica medans våra barn lekte snällt tillsammsn !

Vid 17.00 åkte Angelica och barnen hemåt nöjda med dagen ! :D

Linda och jag hade bestämt att vi skulle köpa någon mat tillsammans och äta tillsammans alla fyra barnen och vi då !

Men efter 7 TIMMAR ute så var vi ganska trötta (iaf jag) så jag orkade inte göra någon mat blev bestämt att vi istället skulle gå ner till Amorinen och äta lite pizza (Lyxa till det lite) Och så vart det !

Efter det så passade vi på att handla lite på ICA det som jag inte köpte tidigare sen var vi VÄÄÄLDIGT trötta och nöjda med dagen så jag och Nea knatade hemåt !

Slängde JORDENS skitigare unge i badet för att skrubba ren henne efter en hel dag i parken med en massa sand och sånt !

Åt lite kvälls mat och läste en bok för henne sen slocknade hon HELT utmattad stackarn !

Men jag VET att hon också var väldigt nöjd med dagen som varit !

Nu sover hon som en liten gris <3


Själv har jag precis klivit upp ifrån ett varmt SKÖNT bad så nu ska jag snart blåsa på håret och kolla en stund på singin bee och sen ringa Micke för att prata en stund med honom <3 (Saknar så det gör ont)

Jag tog FAKTISKT med kameran ut idag för att knäppa lite bilder och lägga ut i inlägget men när jag kom hem och skulle hämta kameran i väskan så låg den inte där SJUKT orolig ringde jag till Linda och frågade om hon hade sätt den jag trodde att jag hade tappat den ute någonstans !

Men hon sa att den låg i hennes väska av någon konstig andledning Men SKÖNT att veta det iaf !

Kommer SÄKERT träffa henne i morgon så kan jag lägga ut bilderna då ifrån idag :D

Ne nu ska jag blåsa håret och kolla klart på TV !


Godnatt Puss & Kram


Tjing!








Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards