Alla inlägg den 7 april 2009

Av Linda Johansson - 7 april 2009 22:27

Hold on, little girl
Show me what he's done to you
Stand up, little girl
A broken heart can't be that bad
When it's Through, it's through
Fate will twist the both of you
So come on Baby, come on over
Let me be the one to show you

I'm the one who wants to be with you
Deep inside, I hope you feel it too
Waited on a line of greens and blues
Just to be the next to be with you

Build up your confidence
So you can be on top for once
Wake up, Who cares about
Little boys that talk too much
I've seen it all go down
Your game of love was all rained out
So come on baby, come on over
Let me be the one to hold you

I'm the one who wants to be with you
Deep inside, I hope you feel it too
Waited on a line of greens and blues
Just to be the next to be with you

Why be alone
When we can be together, baby
You can make my life worthwhile
I can make you start to smile

When it's Through, it's through
Fate will twist the both of you
So come on Baby, come on over
Let me be the one to show you

I'm the one who wants to be with you
Deep inside, I hope you feel it too
Waited on a line of greens and blues
Just to be the next to be with you

I'm the one who wants to be with you
Deep inside, I hope you feel it too
Waited on a line of greens and blues
Just to be the next to be with you

Just to be the next to be with you

Av Linda Johansson - 7 april 2009 19:54

Hejj Hopp mina kära trogna bloggläsare :)


Tänk att vi fick lite värme och sol endå idag det kunde jag aldrig tro när jag tittade ut i morse när jag vaknade !

Men solen tittade fram och det är jag tacksam för !

Har inte gjort så mycket idag vart på Ams (Arbetsförmedligen) på det där mötet gick bra men lite små trökigt att bara sitta och lyssna !

Sen åkte jag hemåt packade upp allt ifrån helgen som jag hade med mej till Falun gick över till Linda men stannade inte så länge höll på att somna i hennes säng så jag tyckte det passade bättre att jag gick hemåt !

Knatade hemåt sen ringde jue mamma och sa att hon skulle köpa ett par byxor för 700 :- så hon frågade om jag också ville ha ett par (Snälla mamma som alltid tänker på mej)

Så pappa hämtade mej och mamma och jag knatade ner på stan men jag hittade ett par andra byxor istället som var billigare dom kostade 299:-

Så det blev inte så dyrt för mamma med andra ord :D


Knatade vidare till mormor sen och hälsade på somnade en stund på soffan har varit så OTROLIGT trött idag vet inte varför men skönt var det !

Vaknade när hemtjänsten ringde på dörra ! Då var det slut på friden och sova :D

Gick ner till Napolion och köpte en varsin pizza till mej och mamma för vi var hungriga !

Så nu sitter jag hemma ensam i mörkret och saknar två stycken !

Min Älskade tös som ÄNTLIGEN kommer hem i morgon och Micke <3

Om jag fick ha dom här båda två då skulle jag inte behöva NÅGONTING annat då är mitt liv komplett !



Dax för annat !


Av Linda Johansson - 7 april 2009 16:31

UNDERBART med Sol kollade

kollade ut i morse och grät nästan en skvett för det var både kallt och blåsigt och molnigt men nu skiner solen och det är jätte varmt och skönt

Lovely !


Ska snart ner på stan med mamma hon skulle köpa ett par byxor så ringde hon och frågade om jag också ville ha ett par :P

Bortskämd som man är hehe !


Ne nu ut i sola!


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards