Alla inlägg den 14 april 2009

Av Linda Johansson - 14 april 2009 18:15

Det vart TRÅK väder så klart när jag hämtat Nea på dagis solen gick i moln och det vart lite små kyligt och blåsigt !

Men vi gjorde som vi planerat endå gick och mötte upp mamma och Emma

Köpte en varsin glass åt dom och gick vidare till dollarstore (Passade på att fota lite grann på vägen)

Handlade lite behöva ha saker (tandkräm , toapapper, schampoo och balsam)

Köpte lite fika där inne också gick upp till mamma och pappa och fikade !

Mötte Linda på stan också !

Hon kikade över en stund efter hon vart på banken !

Mer har vi inte gjort vädret var inte det bästa SOM VANLIGT !

Nea avslutade med en varm och mysig dusch också :D

Knäppte lite kort som sagt men det ser mest ut som höstbilder än vårbilder men dom får duga får knäppa nya när det är lite mer sol ute !

Lägger ut dom här nedanför !


Har inte tid att blogga mer nu maten står i ugnen och är snart klar !

Bloggar kanske mer ikväll !




Av Linda Johansson - 14 april 2009 16:38

Jag hade lite tråkigt medans jag väntade på att klockan skulle bli 14.00 så jag kunde hämta Nea så jag knäppte lite tok kort på mej själv !

Ni som är sugna på att kolla får göra det ni som inte vill får väl blunda då :P

ENJOY !

Av Linda Johansson - 14 april 2009 11:36

Mysigt !  Mamma ringde för en stund sen hon skulle vara Emma vakt !

Så hon och Emma möter upp mej och Nea efter 14.00 när jag hämtat henne så ska vi gå ner på stan (antagligen blir det statsparken också)

Slänga ut ungarna på grönbete en stund :P

Äta lite glass i solen kanske UNDERBART !

Tycker FAKTISKT att ALLA moln på himmel kan försvinna !

Blir mycket mysigare då tycker jag :D

Har FAKTISKT lagt ner kameran i väskan för jag tänkte knäppa lite vårkort och göra bloggen lite vårfin med en massa bilder :D

Det blir väl super ? :D


Göra lite annat innan man ska hämta älsklingen på dagis !

Puss & Kram vi syns på stan :P


Av Linda Johansson - 14 april 2009 08:12

Godmorgon !


Nu ÄNTLIGEN tittar solen fram igen kan inte bli bättre :D

HOPPAS det här håller i sig hela dagen för nu snart ska jag lämna Nea på dagis till kl 14.00 så efter det hoppas jag också att solen ligger på så man kan ta en promenad ner till stan !

Har lite jag MÅSTE handla idag har inte en krona (somvanligt) så jag MÅSTE låna av mamma och pappa tills nästa nästa vecka på måndag när jag får mina pengar !

FY FAN va tråkigt det är att inte ha en endaste krona !

Jag tycker FAKTISKT att det är BRA att Nea åker till sin pappa i morgon

inte för att vi absolut inte har mat i skåpen det har vi vi klarar oss men samtidigt så behövs det handlas också och det slipper jag när Nea inte är hemma för jag själv kan äta en smörgås bara ! det klarar jag mej på !

Men INTE Nea hon behöver ha RIKTIG mat !

Därför så är det SKÖNT när Nea åker i morgon när man inte har nå pengar kvar !

Sen när hon kommer hem igen nästa tisdag då har jag pengar så vi kan STOR handla iaf :D

livet är inte alltid lätt ! det kan ABSOLUT INTE alltid vara solsken och ljust

Även fast vissa väljer att bortse ifrån dom mörka dagarna och BARA vill förmedla och se dom ljusa dagarna när allt går som man vill !

Sånna dagar är VÄLDIGT få !

Ne om man ska ta och trippa iväg snart har lite små saker att göra medans Nea är på dagis också som ska hinnas med :D


Saknaden efter dig är stor !

Om du bara förstod , hur mycket jag saknar och längtar efter dig !

Jag saknar PRECIS allt , dina varma händer som smeker min kropp

dina tunga andetag när jag VET du har somnat tätt intill mig med dina stora starka armar omkring min midja

Ditt skratt och ditt leendé som smittar av sig !

Jag saknar att dra mina händer igenom ditt blonda hår

Jag saknar din lukt som ett bra tag sitter kvar i mej sen du åkt din väg !

Jag saknar närheten , kärleken , pussarna kramarna , ja PRECIS ALLT !

<3



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards