Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Linda Johansson - 6 oktober 2010 09:54

Mormor !


Jag drömde inatt att min mormor tog kontakt med mig ifrån andra sidan !

Hon ringde mej , jag hörde att det var hon men hon lät så långt borta !

Jag kommer inte ihåg vad hon sa till mig , jag kommer bara ihåg vad jag sa till henne "Jag saknar dig mormor" Jag VET att hon saknar mig också !

Det var så verkligt alltihopa som om hon VERKLIGEN ringde mig !

Om det endå vore så att hon kunde ringa så jag bara fick höra hennes röst en gång till , Igår när jag satt vid datorn så fick jag en rysning i nacken enda fram till pannan så håret reste sig kändes det som !

Jag vet inte men det känns som om mormor försöker säga mig någonting !

Att hon vill berätta för mig att hon har det bra ! Att jag inte ska vara orolig !

Det låter kanske töntigt men då får det låta töntigt för det känns som om hon vill berätta något , hon VET att jag är rädd för det övernaturliga att jag INTE skulle klara av att saker rör sig utan att någon tar i dom , eller att höra knackningar eller lampor som tänds av sig själv tvn som sätts på av sig själv !

Hon gör det på ett sådant fint sätt att hon går igenom mina drömmar för att jag inte ska bli rädd , för det SISTA hon vill är att skrämma mig !

Jag skulle så gärna vilja drömma samma dröm igen , bara för att den var så verklig , det kändes som om vi VERKLIGEN pratade med varandra i telefonen men som jag sa hon lät så lååångt bort , det var svårt att höra vad hon sa men jag hörde att det var hon !



Jag saknar dej så OTROLIGT mycket mormor !

Dagar blir veckor , veckor blev till en månad sedan du lämnade oss !

Men saknaden är fortfarande så OTROLIGT stark , jag kommer ALLTID att sakna dig mormor det kommer ALLTID fattas mig någonting !

Jag VET att du finns med mig , jag kan bara inte se dej , röra dig , eller höra dig

Men du finns hos mig , du finns med mig och Nea HELA tiden !

Du är min stjärna på himmelen , den som jag på kvällarna kollar upp emot !

Du är och förblir saknad och älskad min finaste ängel <3

 

 

Min vacka mormor ! Astrid Johansson guds finaste ängel !

  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards