Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Linda Johansson - 16 oktober 2010 19:36

Blev så att jag blev hemma ikväll endå ! Inte speciellt JÄTTE kul men är det ingen som är sugen på att gå ut så är det jue så !

Ska slänga mej i soffan och kolla på Simpsons och äta glass nu !  och tycka sund om mig själv hela kvällen ! :-) Synd bara att det inte är riktiga Simpsons !

TVn får vara mitt sällskap ikväll (Fyfan vad ensam jag är)

HUGS!

Av Linda Johansson - 16 oktober 2010 17:08

Här sitter man som ett fån med JORDEN sträck värk i låren , har väl sträckt mig på nå konstig sätt ! Så vad händer idag då ?

Jag har absolut ingen aning om det , det lär visa sig lite senare ikväll ?

Vet inte vad jag är sugen på direkt heller , hemma kväll med mig själv ?

Eller gå ut med nånkompis ?

Just nu känner jag att jag bara vill lägga mej i soffan och läsa lite !

Men det kan jue snabbt ändra sig lite senare !

somnade runt 05.00 i morse låg och kollade på TV svårt att slita sig ibland !

Så man är väl inte direkt jätte pigg just nu heller !

Trökigt att behöva fördriva en lördagskväll helt ensam också !

 

Ne har inte så mycket att skriva om faktiskt ...

Så ni får nöja er med det lilla ni får :-D iaf nu !

HUGS !

Av Linda Johansson - 16 oktober 2010 02:03

Saknar min lilla skatt ♥♥ Vi vet gumman det är huvudsaken mitt gullehjärta ♥ Du är den enda som jag lever för , Jag älskar dej det finns inga gränser hur mycket ! Den kärlek jag känner för dej älskade barn det är obeskrivligt , Våra band är för ALLTID knutna till varndra , det spelar ingen roll vilka som kommer och går ...i våra liv så kommer vi ALLTID vara tillsammans ! ♥ blod är tjockare än vatten ♥ ( Vi är blod ) ♥♥♥♥♥

 

  

Av Linda Johansson - 16 oktober 2010 01:51

Ja vad ska man göra igentligen ? Vad ska man säga ? Är det så konstigt att man blir förvånad ? Igentligen borde man sluta bli förvånad , mår INTE alls bra nu ! Undra hur det kommer att bli nu då ?

Äh skiter i det här går och lägger mej nu !

Om man kan ?

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards